“Blev positivt överraskad”

Restaurang Pappa Grappa/Matbaren/Terrassen
Rankad som nr 7 av 200 Restauranger i Norrköping
Kök: Italienskt
Omdömet skrevs augusti 8 2017 från mobil enhet

Beställde en Pasta vongole & blev positivt överraskad så överraskad att jag nog skulle säga att den var bland den godaste pastan jag ätit på länge fortsätt så.

Tack Peter A

Omdömet skrevs augusti 8 2017 från mobil enhet

Skulle äta lunch på matbaren, då det var lördag så beställde jag ett glas Chablis. Vinet var inte gott, smakade vinäger. Sa till servitrisen som sa -jag ska smaka på vinet. Kom tillbaka och menade att jag hade fel, hon tyckte det smakade bra. Fick som förklaring att jag valt fel vin till fel mat.
Ursäkta? Jag har valt fisk, ååå suck. Fick ett nytt glas av en annan sorts vin. Men fick betala för den dyrare sorten.

Tack Bibbiobobbo
Omdömet skrevs juli 31 2017 från mobil enhet

Trevlig serveringspersonal och god mat. Väldigt prisvärt för både barn och vuxna. Pizzorna var kalasbra och pastan var mycket god. Barnen var jättenöjda med sina maträtter.

1  Tack Mattias G
Omdömet skrevs juli 25 2017

Vi beställde varsin trerättersmeny med tillhörande vinpaket. Hon som tog emot oss var hur trevlig som helst. Berättade om maten och de olika vinerna och när det visade sig attvi varit på ett av ställena som vinet kom från (Sicilien och vulkanen Etnas sluttningar) så hade vi en mycket givande diskussion om Italien, resande, viner mm.
Maten var mycket bra och sammantaget så kommer det här besöket hos Pappa Grappa inte att vara det sista.......Bockåtack!

Tack agneman
Omdömet skrevs juli 22 2017 från mobil enhet

OK ställe för maten men inte mer (tog räk- & laxsallad) men utomordentligt för dess läge en solig sommarkväll!

Tråkigt att få både sås och läsk i plastskål/-glas?! När man ändå är på restaurang.

Tack Jenny B

Resenärer som tittade på Restaurang Pappa Grappa/Matbaren/Terrassen tittade också på

Norrköping, Östergötlands län

Besökt Restaurang Pappa Grappa/Matbaren/Terrassen? Berätta vad du tyckte!