“Trevlig kväll”

Kvarterskrogen Asken
Rankad som nr 6 av 214 Restauranger i Norrköping
Kök: Grill, Svenskt
Middagsalternativ: Lunch, Middag, Sent på kvällen, Bokningar
Beskrivning: Asken är mer än en krog. Vi satsar på en perfekt symbios mellan mat, dryck, service och njutning. Alla ska känna sig välkomna. Asken är också i ständig rörelse och utveckling. Menybyten efter säsong och andra evenemang byter av varandra under årstiderna. I vår bakficka BurgarBaren finner ni en kort men naggande god meny med Hamburgare baserad på råvaror av toppklass. Vi serverar också mycket prisvärda luncher fem dagar i veckan. Mycket Välkomna!
Omdömet skrevs 25 augusti 2020

Bra mat och bra service, vi hade en trevlig kväll hos er. Lite överstekt kött men annars var allt bra.

Datum för besöket: juli 2020
Tack resajordenrunt78

Omdömet skrevs 23 augusti 2020 från mobil enhet

Resturangen ligger på en vacker innergård med både fin resturang miljö inne och fin uteservering.Vi fick ett fantastiskt bra bemötande när vi kom av trevlig glad personal som gav oss en jöttebra bordservice hela kvällen .Vi fick ett bra bord på uteserveringen och fick genast vatten och fick beställa vår mat och dryck .Vi tog en Jöttegod charkbricka som förätt och ett gott vin till .Dom hade en bra mat och vin meny .Vi tog sedan varsin grillrätt och man fick välja mellan potatis ,pommes och gratäng och man fick också jättegoda varma och kalla grönsaker till .Det ingick också två goda såser till .Vi tog också en Jöttegod efterrätt med glass och jordgubbar .Vi blev väldigt nöjda med vår resturangupplevelse och kommer görna tillbaka .

Datum för besöket: augusti 2020
Tack Mandy_Wine_Dine
Omdömet skrevs 29 juli 2020 från mobil enhet

Typ den enda krogen i Norrköping som serverar klassiska rätter som är vällagade. Tycker att er inglasade veranda är lite steril, vore trevligt med skönare stolar och mysigare interiör. Utöver det är personalen alltid trevlig, maten alltid god.

Datum för besöket: november 2019
Tack restaurang-tjejen
Omdömet skrevs 23 juli 2020 från mobil enhet

Det finns många bord, både ute och inne. Trevlig personal, och min cheeseburgare var stekt till perfektion enligt min smak. Dock var det svårt att ta från charkbrickan, som vi beställde in, utan att bli kladdig. Efterrätten Tryffel var fantastiskt god!

Datum för besöket: juli 2020
Tack Elnis137
Omdömet skrevs 23 mars 2020 från mobil enhet

Magisk mat, trevlig personal! Definitivt värt pengarna!
Asken är definitivt en resturang jag kommer gå till igen!

Datum för besöket: januari 2020
Tack viggoandersson0

Resenärer som tittade på Kvarterskrogen Asken tittade också på

Norrköping, Östergötlands län

Besökt Kvarterskrogen Asken? Berätta vad du tyckte!