“Trevligt och gott”
Omdöme om Durkslaget

Durkslaget
Boka med
Durkslaget har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 49 av 204 Restauranger i Norrköping
Bra för: Romantiska möten
Middagsalternativ: Uteservering, Avhämtning
Omdömet skrevs juli 31 2017 från mobil enhet

Maten smakade bra. Vi åt musslor bland annat och de kom in välsmakande och i riklig mängd. Vi blev mätta och belåtna. Ett plus för trevlig personal.

Tack Spenat

Omdömet skrevs juli 25 2017

Läget på uteserveringen är utmärkt då solen finns här även på kvällen. Så beställ After Worken heller andra godsaker och sitt ner och njut

Tack Gordonfjant
Omdömet skrevs juni 16 2017

Här finns en trevlig trottoarservering där man avnjuta deras after work meny vilket vi gjorde med vildsvinsburgare och Öl

Tack tenderjohnsson
Omdömet skrevs juni 8 2017 från mobil enhet

Pommes friten riktigt frasiga och goda. Durkburgaren saftig och smakrik.
Vildsvinsburgaren något torr, men Västerbottendippen tillförde smak.
Musslorna goda. Personalen kändes lite oerfaren och oengagerad. Inredningen och övriga gäster gör Durkslaget hemtrevligt.

Tack Lotta G
Omdömet skrevs maj 21 2017

Då var det dags att prova Durkslagets sommarmeny. 4 personer provade 4 olika rätter och vi var mycket nöjda med upplevelsen ocjh smaken på rätterna både middag och efterrätterna. Men snart så får man ta en funderare på vad man kan ta ut för priser!

Tack Gordonfjant

Resenärer som tittade på Durkslaget tittade också på

Norrköping, Östergötlands län

Besökt Durkslaget? Berätta vad du tyckte!