“God frukost”

Scandic Norrkoping Nord
Rankad som nr 75 av 218 Restauranger i Norrköping
Kök: Svenskt
Omdömet skrevs 25 juni 2017 från mobil enhet

Det fanns allt man kunde önska sig. Mycket mat o mycket gott. Men mycket folk och 50 % var småbarn så lite rörigt kl 8 med mycket spring o långa köer.

Datum för besöket: juni 2017
Tack Carmice

Omdömet skrevs 17 maj 2017 från mobil enhet

Ett mysigt hotell med mycket bra mat. Vi hade konferens och käkade lunch och middag. Bra mat och bra service. Helt okej gym och pool. Finns ett köpcentrum i närheten. Ca 20 min in till centrum.

Datum för besöket: maj 2017
Tack 108malinb
Omdömet skrevs 25 april 2017 från mobil enhet

Trevligt hotell med god mat och trevlig personal. Något kallt i poolen och väldigt litet omklädningsrum.

Datum för besöket: april 2017
1  Tack piripiri6
Omdömet skrevs 24 april 2017

Restaurangen är trevlig och har en bra meny med bra mat och tilltalande vinlista och inte minst kunnig och utmärkt betjäning.

Datum för besöket: april 2017
Tack 855Hans_G
Omdömet skrevs 21 januari 2017 från mobil enhet

Scandic var som vanligt proffsigt trevliga, riktigt bra mat. Snyggt och rent på rummen och helt ok ölutbud i baren.

Datum för besöket: januari 2017
Tack jespers335

Resenärer som tittade på Scandic Norrkoping Nord tittade också på

Norrköping, Östergötlands län

Besökt Scandic Norrkoping Nord? Berätta vad du tyckte!