“Lunch! ”

Lingonfabriken
Rankad som nr 28 av 200 Restauranger i Norrköping
Kök: Svenskt
Omdömet skrevs april 14 2017 från mobil enhet

Fräscht ställe. Väldigt omtyckt och en massa gäster vid lunchtid. Gott käk och snabb service. Vi var 9 personer men kunde ändå få plats och maten föll alla i smaken!

Tack Frida_Dahlstrom

Omdömet skrevs april 11 2017 från mobil enhet

Vi var fem personer som åt middag och alla var supernöjda. Åt den godaste Ceasarsallad jag någonsin ätit! Trevlig personal och bra priser dessutom.

Tack Lotta D
Omdömet skrevs februari 15 2017 från mobil enhet

Mycket god mat. Trevlig miljö och toppen personal. Välbesökt under lunchtid. Kan varmt rekommenderas i Norrköping.

Tack Inez L
Omdömet skrevs januari 15 2017 från mobil enhet

Vi var idag och åt deras omtalade brunch idag. Väldigt stort utval och väldigt gott. Det positiva är att dem har ett stort urval av rätter att välja mellan. Även om priset för brunchen är 199 kr så är det värt varenda krona. Just pågrund av de stora utvalet av rätter att välja bland. Om man ska klaga på något är att saker tar slut och hinns inte fyllas på i samma takt. Dock måste man ta hänsyn till att det är väldigt mycket folk som kommer samtidigt.

Tack Storhuvet
Omdömet skrevs november 24 2016 från mobil enhet

Tre -fyra lunchrätter att välja från och andra att beställa såsom hamburgare. Det går snabbt om man väljer rätt som läggs upp i samband med beställning och betalning. För 89 kronor får man lunchrätt, enklare måltidsdryck, sallad, bröd och kaffe. Mycket prisvärt! Ganska hög ljudnivå vid lunchpeak.

Tack Jan B

Resenärer som tittade på Lingonfabriken tittade också på

Norrköping, Östergötlands län

Besökt Lingonfabriken? Berätta vad du tyckte!