“Gott o fräscht ”
Omdöme om Härlig Pasta

Härlig Pasta
Boka med
Härlig Pasta har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 21 av 213 Restauranger i Norrköping
Omdömet skrevs 14 januari 2018 från mobil enhet

Underbart pasta hak o centrala stan.
Snabbt enkelt vällagat utan krusiduller .Åt getostrullar som var gratinerade och ljuvliga .Ruccola parmesanost på toppen.Samt en chorizo pasta men var super god med.Gott bröd med olja och havssalt fick man till.
Priserna låga men det var ingen bordsservering .Trevlig personal samt maten gick snabbt att få.Gästerna är väldigt blandad publik.Lugn skön stämning.När hittar man er i Gbg ?

Tack X117LAjenniferj

Omdömet skrevs 4 januari 2018 från mobil enhet

Hittade detta av en slump, ville bort från snabbmaten och hamnade här. Riktigt god pasta tyckte hela familjen, plus för glutenfritt alternativ. Gott bröd som vi kunde avnjuta både med olja o flingsalt samt att få upp det sista av den smakrika såsen. Rekommenderas !

1  Tack Anders P
Omdömet skrevs 29 december 2017 från mobil enhet

Hungriga vid lunchtid hittade vi ”Härlig Pasta”. Smakrika enkla pastarätter till vettigt pris. Vi valde att äta vegetariskt och pastan med tomat och mozarella respektive med fetaost, oliv och tomat kom rättså snabbt i lagom portion och var riktigt varm vid servering. Ett bra utbud på udda öl. Trevlig lokal och personal. Funkar nog bra även till middag. Rekommenderas!

Tack sysems
Omdömet skrevs 24 december 2017 från mobil enhet

Pastan med chili o vitlök är fantastisk god! Oljan som blir kvar i tallriken när maten är slut går inte till spillo utan äts upp genom att doppa det vansinnigt goda brödet i

Tack Lillanigen
Omdömet skrevs 16 november 2017 från mobil enhet

Här snackar vi Lady o Lufsen.
Supertrevlig personal. Inte vanlig tråkig "lagom" som många andra. Otroligt god lunch med trevlig lokal. Vill man sitta lite mysigare går man en trappa upp. Där kan man även sitta ute sommartid. Bra priser. Rekommenderas

Tack Tobbepaddlar

Resenärer som tittade på Härlig Pasta tittade också på

Norrköping, Östergötlands län

Besökt Härlig Pasta? Berätta vad du tyckte!