“Härlig Pasta”
Omdöme om Härlig Pasta

Härlig Pasta
Boka med
Härlig Pasta har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 19 av 200 Restauranger i Norrköping
Omdömet skrevs juni 19 2017 från mobil enhet

Fräsh och trevlig restaurang med god mat och trevlig interiör. Många pastarätter att välja på. Prisvärd alternativ till snabbmat i Norrköping.

Tack Vagabond_pl

1923 av 114 omdömen

Omdömet skrevs juni 16 2017

Mycket god mat och stora portioner, men betyget dras ner pga hög musik (är det jag som börjar bli gammal kanske?!)

Tack Krikelina
Omdömet skrevs juni 10 2017

Har varit här många gånger sedan öppningen. Både på kvälls- och dagtid. Ett flertal gånger har lunchpastan varit dränk i olja. Jag har hällt bort den i ett glas och uppskattar den till cirka 1/2 dl. Det känns inte bra/nyttigt att få i mig en massa extra olja. Har pratat med en trevlig kock en gång, som hänvisade till att det är bra för smaken och att det är så som lunchpastan är. Jag kommer inte att äta fler luncher här. Hur som helst är det ett trevligt ställe. Men menyn borde ändras lite. Blir lite tjatigt när en varit här flera gånger på kvällarna.

Tack silverochguld
Omdömet skrevs juni 2 2017

Besökte resturang med min familj och gjorde barnportion till den lilla enligt hennes önskemål.
Det märktes att det var en bra restaurang: inredningsmässigt, att köket är öppet och synligt när man kommer in och lite konstigt men loggan tilltalar mig.. Jag blev inte besviken - oxfilepastan var suverän och till ett klart ok pris för en pasta: 170 kr.

Testar gärna någon annan pasta där nästa gång vi kommer till Norrköping.

Tack Mats H
Omdömet skrevs april 10 2017 från mobil enhet

Pastan är hemlagad vilket de får plus för, jätte bra service, dock kan de byta ut deras pasta rätter något.. mycket mat för pengarna.. goda desserter. Man får hämta maten i luckan och även plocka bort disken efter sej vilket är lite lustigt om man går ut o äter en lörd kväll.. jätte trevlig personal!!

Tack anna-lindberg

Resenärer som tittade på Härlig Pasta tittade också på

Norrköping, Östergötlands län

Besökt Härlig Pasta? Berätta vad du tyckte!