“Mat .. Ruokaa”

Kungsgatans Kebab & Pizzeria
Rankad som nr 52 av 218 Restauranger i Norrköping
Omdömet skrevs 26 oktober 2017 från mobil enhet

Underbar ställe att hämta mat även sitta på plats. Personalen är toppen .
Ihana paikka hakea ruokaa ja myös olla siellä syömässä. Mahtava henkilökunta .

Datum för besöket: augusti 2017
Tack Taina-Sisko

Omdömet skrevs 13 oktober 2017 från mobil enhet

Besöket skedde i mitten på oktober 2017.
Vi var hungriga efter en lång dags reande till Norrköping.
Jag beställde en kebabpizza med vitlökssås.

Efter ca: 15 minuter fick jag pizzan och den smakade väldigt gott. Priset landade på runt 90kr med en liten dricka.
Lokalen är ren och fräsch, men inget speciellt.

Duger för en kebab eller pizza.

Datum för besöket: oktober 2017
Tack Frisk78
Omdömet skrevs 4 oktober 2017 från mobil enhet

Trevlig personal och bra mat! Bra miljö som alltid är städad och väldigt fräscht renoverat!

Det enda jag kan klaga på är att om man är gluten får man betala hela 15 kronor extra för att få gluten fritt!

Datum för besöket: oktober 2017
Tack Doris N
Omdömet skrevs 6 juli 2017

Väldigt dålig kebab och tråkigt ris. Goda pommes och en i vårt sällskap tog gyros och det var jättegott! Men överlag skulle jag inte återvända hit, kebaben smakade som skolmatskebab..

Datum för besöket: juli 2017
Tack feliciathor
Omdömet skrevs 15 januari 2017

de serverar goda kebab pizzor. trevlig musik i bakgrunden . väldigt rent , maten plockas upp direkt när man lämnar. färska råvaror och god sås. Otrolig trevlig ägare

Datum för besöket: januari 2017
Tack Ziz0uA

Resenärer som tittade på Kungsgatans Kebab & Pizzeria tittade också på

Norrköping, Östergötlands län

Besökt Kungsgatans Kebab & Pizzeria? Berätta vad du tyckte!