“Rekommenderas”

Kök: Franskt, Svenskt, Bar
Bra för: Romantiska möten, Barhäng
Bra för: Romantiska möten, Barhäng
Omdömet skrevs 11 juli 2017

God, vällagad mat. Trevlig och serviceinriktad personal. Mitt i Norrköping i gamla anrika tegelvalv, charmigt och mysigt .

Tack Karin E

Omdömet skrevs 1 april 2017 från mobil enhet

Avnjöt en fantastiskt fin pepparstek där oxfilén var helt perfekt tillagad. Lokalen är supermysig och smakfullt inredd.
Betyget hade blivit en klar femma om maten inte varit så salt. För mycket flingsalt på köttet och såsen till barnens köttbullar var även den väldigt salt - och då gillar vi salt mat. Vinet kunde ha presenterats bättre.
Går gärna tillbaka!

Tack S G
Omdömet skrevs 29 juni 2016

Mysig och trevlig miljö med servicekänsla. Stora portioner mat. God mat och trevlig meny. Möjlighet för större sällskap att ta plats.

Tack 1970Eva
Omdömet skrevs 20 november 2015

Blev otroligt glatt överraskad efter ha vandrat ner för den något stela entrea och sedan mötas av en av de charmigaste restauranger jag besökt.
Härliga rustika källarvalv har kombinerats med fina möbler och en stor snygg bar.
Snabbt och trevligt bemötande.
Kul meny med bilder som har historiks lokal förankring i Norrköping.
Maten var utsökt och servitören prickade perfekt med vinet och bjöd dessutom på lite dessertvin, bara för att han tyckte vi måste prova.
Tack för det :).
Måste definitivt besökas om man befinner i Norrköping.

Tack DeNiro77
Omdömet skrevs 26 oktober 2015

Riktigt bra service, prisvärd och vällagad mat i en avslappnande historisk miljö.
Inte allt för tillkrånglad meny utan klassiska rätter som passar de flesta.

Tack BennyGewerths

Resenärer som tittade på Lagerqvist Restaurant & Bar tittade också på

Norrköping, Östergötlands län

Besökt Lagerqvist Restaurant & Bar? Berätta vad du tyckte!