“Ett mycket mysigt kafe!”
Omdöme om Kafé kuriosa

Kafé kuriosa
Rankad som nr 28 av 200 Restauranger i Norrköping
Omdömet skrevs mars 1 2017

Gott kaffe och fikabröd/smörgåsar. Trevlig personal. Inget vanligt Cafe. Rekommenderas för verkliga livsnjutare!

Tack vandraren962

Omdömet skrevs februari 28 2017

Då och då söker vi oss tillbaka till vissa ställen - Kafé Kuriosa är ett sådant. Det är mysigt, trångt och med väldigt gott fika bröd. Dessutom serverar de gott kaffe (Zoéga). Nu har vi varit där igen och jag måste säga - har ni aldrig besökt det är det hög tid. Dessutom är de med i "White guide".

1  Tack Arne O
Omdömet skrevs februari 3 2017 från mobil enhet

Gammaldags inredning och flera smårum ger hög mysfaktor. Lättare maträtter som pajer, bakad potatis och wraps. Småkakor, vetebröd och bakelser. Trivsamt!

Tack Jan B
Omdömet skrevs januari 8 2017

Ett härligt centralt beläget kafé, som även serverar lättare luncher. Caféet består av flera mindre rum, perfekt för att i lugn och ro kunna avnjuta den goda maten. Namnet på caféet stämmer med inredningen, trevligt, ombonat och inbjudande. Vår servitris vid tillfället gjorde allt för att vi skulle trivas, inga negativa miner, trots att vi till vår lunch önskade ändringar mot standardmenyn. Det var en självklarhet för henne.

Tack Monica-Peking
Omdömet skrevs januari 5 2017

Ännu ett favoritkafé! Hittade detta ställe när vi parkerat bilen i ett P-hus. Kaféet består av många små rum med gammaldags inredning. Allting känns hembakat och är jättegott. Måste tillbaka hit fler än dessa tre gånger vi varit här. Trevlig personal som gärna berättar om bakverken.

Tack Gunilla N

Resenärer som tittade på Kafé kuriosa tittade också på

Norrköping, Östergötlands län

Besökt Kafé kuriosa? Berätta vad du tyckte!