“Mysigt café en varm sommardag”
Omdöme om brödernas café

brödernas café
Rankad som nr 1 av 8 Kaffe och te i Norrköping
Omdömet skrevs 6 juni 2017

En iskall iskaffe med Amarettosmak svalkade gott medan vi vilade våra fötter och tittade ut på sommarklädda stadsflanerare.

Tack APHH26

Omdömet skrevs 29 april 2017

Trevlig bemötande, goda sallader. Passar perfekt för lunch, middag eller fika. Kan ibland vara lite svårt att få plats.

Tack Sofie S
Omdömet skrevs 22 februari 2017

Mysigt ställe som serverade ett väldigt bra frukostpaket. Personalen var hjälpsam och det var en härlig atmosfär i lokalen.

Tack Elaine P
Omdömet skrevs 9 december 2016

Händer inte längre så oftast att man hitta ett café som INTE drivs av en kedja.
Vissa veckor hamnar jag 2-3 ganger där under väntetid på barnen och alltid lika skönt att komma dit. Blandat publik, lika bra att ta en kaffe latte som en sallad.
Trevlig personal som känner igen dig och ibland även har tid för lite samtal.
Det är så skönt att ni finns i Norrkoping!

Tack AMuell
Omdömet skrevs 6 november 2016 från mobil enhet

Vi tog en fika här när vi tittade i galleriorna. Bra utbud med smörgåsar och kakor av olika sorter. Både bord med vanliga stolar och grupper med fåtöljer, så man kan välja vad man vill.

Tack Lovisa B

Resenärer som tittade på brödernas café tittade också på

Norrköping, Östergötlands län

Besökt brödernas café? Berätta vad du tyckte!