Omdömet skrevs 24 december 2018 från mobil enhet

Väldigt enkelt men fräscht. Vänlig personal som försöker hjälpa till med det mesta. Läget är bra och nära till det mesta i Norrköping.
Enkel frukost i en trevlig miljö. För att vara vandrarhem så är det inte stökigt heller.

Datum för vistelsen: december 2018
Tack Emir S
Omdömet skrevs 9 juli 2018 från mobil enhet

Pronova, nära och ändå lite "off". Trevlig personal och bra frukost med enorma melonbitar. Slamriga dörrar drar ner betyget.
Västerut - en lång promenad med vatten på ena sidan och vackra hus på andra. Österut - läckra Industrilandskapet och bortom det, skitfula gallerior.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack mikaell319
Omdömet skrevs 13 april 2018 från mobil enhet

Vi bodde tre personer i ett rum, en våningsäng och en enkelsäng. Rummet var ganska litet men funktionellt. Rent och fräscht. Negativt att madrassen i våningsängen var hård.
Dusch och toa delas och det funkade bra, också rent och fräscht.
Sparsam frukost.
Sammantaget ett bra och enkelt boende för en billig peng.

Datum för vistelsen: april 2018
Restyp: Reste i arbetet
Tack annk650
Omdömet skrevs 8 april 2018 från mobil enhet

Det enda jag saknade var toa på rummet men man får vad man betalar för. Rent o fräscht.
Frukosten var bra..Inget märkvärdigt. Läget är super. Nära till restauranger o krogar och jättefina promenader.
Rekommenderas

Datum för vistelsen: april 2018
Tack katrinr192
Omdömet skrevs 9 augusti 2017

Vandrarhemmet när nybyggt/nyrenoverat. Rummet är fräscht samt duschar och toaletter är rena och städade. Frukosten var av normal vandrarhemsstandard men frukostäggen var inte ny kokade utan var grå/svarta mellan vitan och gulan. En petites kanske men inte så aptitligt,

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack Sture N