“Superb!”

Haga Gastropub
Kök: Franskt, Spanskt, Svenskt
TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs 3 juli 2014 från mobil enhet

En förträffligt god högrevsburgare serverades aftonen till ära, kocken lika charmig som alltid på detta toppenställe. Hit ska jag/vi återvända igen !

2  Tack TripAdvisor-medlem

Omdömet skrevs 27 oktober 2013

Lyckas du få ett bord, så kommer du att välkomnas in i en atmosfär där man andas kvalité. Här görs allt från grunden. Samtidigt mycket gemytligt - Emellanåt känns det som att man sitter i köket ock dricker med kocken själv. En avslappnad miljö som bjuder in till både skratt och njutning utan att egentligen ta betalt

• Atmosfär
2  Tack Johan W
Omdömet skrevs 19 oktober 2013 från mobil enhet

God mat i rikliga portioner men pricken över i't är den underbara krögaren som i sann Gordon Ramsey anda gormar och skriker. När du äter här så går du aldrig därifrån hungrig eller uttråkad.

2  Tack cibbe
Omdömet skrevs 5 februari 2017