“OK pub”
Omdöme om The Cromwell House

The Cromwell House
Rankad som nr 75 av 212 Restauranger i Norrköping
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Trevlig personal, inga stora möjligheter för wies beer? En sort bara för öl ställe...
Trevlig och mysig ställe, helt ok för en snack ställe och ta det lugnt ställe innan 20:00.
Man känner sig välkommen när man kommer in.

Tack Zozo S

Omdömet skrevs 7 december 2017 från mobil enhet

Vi hade bokat bord för 10 en fredagkväll innan vi skulle på konsert på ett ställe i närheten. Vi väntade över en timme på maten!
Tycker att köket borde vara bättre förberett när de vet att ett stort bord kommer och ska äta.
När maten väl kom in fick vi stressa i oss den så vi skulle hinna till konserten.
Maten var väldigt god så det är väldigt synd att det brister i planeringen.

Tack Nina T
Omdömet skrevs 4 december 2017 från mobil enhet

Sportbar med pubmeny. Kött, fisk och lite vegetariskt. Vad jag saknade var något utbud av pastarätter som jag nog var mest sugen på. Jag åt en förvånansvärt god hamburgare med pommes som var fräscha och inte smakade gammalt frityrfett. Husets vin var en positiv överraskning. En pub som jag besökt åtskilliga gånger under mina besök i stan. Håller fortfarande den klass som jag förväntar av en pub. Är ett ställe som är värt ett besök om man passerar förbi. Samma inredning som när jag först var här och det är bra. Är jag i närheten framöver så tittar jag in igen.

Tack per B
Omdömet skrevs 11 september 2017

Hade nog förväntat mig mer. Maten var genomsnittlig, ej mer. Förhållandevis tycker jag att priserna är höga till den medelmåttiga maten.

Tack v g
Omdömet skrevs 30 juli 2017

Trevligt ställe med mycket vänlig personal, drack bara en öl så kan inte bedöma kvalitén på maten där.

Tack Eevasson

Resenärer som tittade på The Cromwell House tittade också på

Norrköping, Östergötlands län

Besökt The Cromwell House? Berätta vad du tyckte!