“Trevlig miljö, 4+”
Omdöme om Black Lion

Black Lion
Boka med
Black Lion har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 6 av 201 Restauranger i Norrköping
Kök: Europeiskt
Omdömet skrevs augusti 16 2017

Det här stället skulle mycket väl kunna bli vårt stamställe - om vi bodde i Norrköping förstås. Gratis wifi, en trevlig och ren miljö, ett stort utbud drycker, bra personal och hyfsade priser trots ambitionen att vara en gastronomipub.
Men varför har så få svenska pubar en riktig kaffemaskin (vilket är standard i södra Europa) så att man kan få en riktig cappucino (och en varm glühwein en kylig höstkväll)?

Tack Robert A

Omdömet skrevs juli 25 2017

Så kan man nu njuta sina godsaker på ute terrassen, tyvärr mindre i år då staden har haft synpunkter på bredden!?!?
Bra Real Ale samt öl från Norrköpings Bryggeri god och vällagad mat

Tack Gordonfjant
Omdömet skrevs juli 19 2017 från mobil enhet

Bokade för 6 vuxna 4 små barn. Fick sitta i biblioteket utan andra. Super bra service och mycket god mat. Bra pris. Kan rekommendera detta till de som har med sig barnvagn. Allt gick att fixa.

Tack Linda E
Omdömet skrevs maj 4 2017 från mobil enhet

Mysig ställe som låg på andra sidan gatan där vi bodde.
Mycket folk vid 22 tiden när vi kom dit. Bra service och stort utbud av öl. Bra avslutning på en trevlig kväll.

1  Tack Peter S
Omdömet skrevs april 30 2017

Gastropub med en restaurangavdelning som serverade mycket god mat presenterad av kunnig och trevlig servitris. Trevlig miljö.

Tack Arne S

Resenärer som tittade på Black Lion tittade också på

Norrköping, Östergötlands län

Besökt Black Lion? Berätta vad du tyckte!