“Ölprovning”

Knäppingen Spiseri & Bryggeri
Rankad som nr 10 av 212 Restauranger i Norrköping
Kök: Modernt
Omdömet skrevs 11 mars 2018

Svenska Ölfrämjandet hade det stora nöjet att prova öl från Knäppingens egentillverkade öl. Här provades det 4 stycken samt så provades en till den utsökta vegetariska maträtten som ingick i provningen. Samla ihop ett gång och prova ni med, ni komme rinte att bli besvikna

Tack Gordonfjant

Omdömet skrevs 23 februari 2018

Trevligt ställe med bra läge. Eget bryggeri med riktigt bra eget öl. Var där på ett after work och stället var nästan fullt (17.30) När vi lämnade vi 21.00 var vi dom sista gästerna.

Tack Lennart D
Omdömet skrevs 10 februari 2018

Knäppingrn har eget mikrobryggeri med spännande ölsorter. Jag provade en ale med citrussmak som var fräsch och lite besk. Det var mycket folk så vi fick gå ner i källaren för att hitta plats. Hög stämning, och kändes genuint.

Tack 482katt
Omdömet skrevs 29 januari 2018 från mobil enhet

Bästa burgaren jag ätit. Helt galet gott.
Bra miljö och trevligt.
Nu finns inget mer att säga.
Tack för kaffet.

Tack Jens U
Omdömet skrevs 29 januari 2018

Perfekt för lördagslunchen. Vi var fyra pers. Jag och min man beställde deras charktallrik.
Sagolikt gott. Goda ostar, gott kallskuret. Vi kunde inte äta upp allt. Men det fixade de övriga i sällskapet :)
Servicen var bra, snabb och effektiv.
Såg att stället är handikappanpassat. Trappan kan göras om till någon sorts hiss tror jag. Vet dock inte riktigt hur det funkar.

Tack Pivve

Resenärer som tittade på Knäppingen Spiseri & Bryggeri tittade också på

Norrköping, Östergötlands län

Besökt Knäppingen Spiseri & Bryggeri? Berätta vad du tyckte!