“Sååå mysigt!”
Omdöme om The Lamp Restaurant

The Lamp Restaurant
Rankad som nr 1 av 218 Restauranger i Norrköping
Beskrivning: Känn dig lyxig och njut av The Lamp. Vi tänker bra, läcker och enkel mat med spännande smaker. Med väl utvalda råvaror tar vi dig på en resa till fjärran östern. Från havets djup upp på grönskande ängar och frodiga trädgårdsland. Till maten serveras noggrant utvalda drycker för att bäst framhäva de olika egenskaperna i både mat och dryck. Vare sig du föredrar ett gott vin, en god öl eller en eldsprakande drink i baren, hos oss finns något för alla sinnen. Öppettider: Köket är öppet för á la carte varje måndag till lördag från kl 18:00 till 22:00. Serveringspersonalen finns alltid på plats att hjälpa dig från klockan 15:00 till 23:00, eller senare på helgen. Välkommen att upptäcka Asian Fusion på The Lamp Restaurant!
Omdömet skrevs 18 juni 2018

Förutom den klassiska inomhusrestaurangen har Hotellets innergård både bar och servering. Maten är mycket god. Det finns lite ovanliga rätter att välja på, som hummertacos. mmmm gott!! Servicen är bra. Det känns som om de som jobbar där verkligen gillar sitt jobb.

Datum för besöket: juni 2018
Tack Pivve

Omdömet skrevs 13 juni 2018

Vi var fyra personer som alla valde olika rätter. Min kyckling var väldigt god och hade tillbehör med olika smaker. Det var en ordentligt tilltagen huvudrätt och man blir riktigt mätt och belåten. Servicen var utmärkt, men vi anlände tidigt så restaurangen var långt från fullsatt. För den som gillar mat med lite asiatisk prägel är The Lamp ett utmärkt val. Men ganska dyrt...Vid vackert sommarväder kan man sitta ute på innergården.

Datum för besöket: juni 2018
2  Tack 338gunilla_
Omdömet skrevs 5 juni 2018 från mobil enhet

Vi var här en vardag , inte alls mycket folk och ändå så var servicen riktigt dålig . Vi fick vänta på beställning , maten tog hemsk lång tid att få in , och det var jättesvårt att få kontakt med servitrisen för att få beställa mer dricka osv . Maten var god men servicen drog ner på hela upplevelsen .
Nä The lamp hotel . Där har ni nåt ni behöver utveckla och vi kommer välja något annat ställe framledes .

Tack Chili8
Omdömet skrevs 25 maj 2018 från mobil enhet

Ett måste i Norrköping om man älskar god mat. Mycket fräscha rätter på menyn med betoning på asiatisk touch. En härlig restaurang på insidan och en innergård med grill och egna bin som producerar deras egna honung.
Andra restauranger i närheten som jag kan rekommendera starkt.
GIN exklusivt i världsklass.
Pig and Hen. Lättare rätter typ Gyros men på ett speciellt sätt.
Bra bar och härlig stämning och kanon service.
Härlig Pasta med Italienskt kök. Perfekt lunchrestaurang.
Pappa Grappa. Italienskt kök med mycket bra viner och en fantastisk veranda i industrilandskapet.
Burgers and Bangers för dig som älskar egentillverkade juice burgers, öl och goda korvar.

Datum för besöket: maj 2018
Tack Sandbacken
Omdömet skrevs 20 maj 2018 från mobil enhet

Den underbara menyn gör det väldigt svårt att välja, men vad du än väljer så är det en fullträff. Vällagat, härliga kombos och smaksäkert utformat. Missa inte de berömda hummertacosen och ankan som man inte kan sluta gråta för när den är uppäten. Vill bara bara ha meeer!
Drinkarna är fantastiska, och bartendrarna är superduktiga.
Alltid toppenservice och en massa go känsla när man går hem!

Datum för besöket: maj 2018
Tack NorthStar774625

Resenärer som tittade på The Lamp Restaurant tittade också på

Norrköping, Östergötlands län

Besökt The Lamp Restaurant? Berätta vad du tyckte!