“Mysig restaurang”
Omdöme om The Lamp Restaurant

The Lamp Restaurant
Rankad som nr 1 av 218 Restauranger i Norrköping
Beskrivning: Känn dig lyxig och njut av The Lamp. Vi tänker bra, läcker och enkel mat med spännande smaker. Med väl utvalda råvaror tar vi dig på en resa till fjärran östern. Från havets djup upp på grönskande ängar och frodiga trädgårdsland. Till maten serveras noggrant utvalda drycker för att bäst framhäva de olika egenskaperna i både mat och dryck. Vare sig du föredrar ett gott vin, en god öl eller en eldsprakande drink i baren, hos oss finns något för alla sinnen. Öppettider: Köket är öppet för á la carte varje måndag till lördag från kl 18:00 till 22:00. Serveringspersonalen finns alltid på plats att hjälpa dig från klockan 15:00 till 23:00, eller senare på helgen. Välkommen att upptäcka Asian Fusion på The Lamp Restaurant!
Omdömet skrevs 2 april 2018

En mysig restaurang med otroligt god och vällagad mat. Hit går vi gärna. Sommartid gillar vi utegården.

Datum för besöket: november 2017
1  Tack brorsfru

Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Gick dit för ett par drinkar, super kunnig personal och dem gav oss en fantastik service. Hit kommer vi gå flera gånger!

Datum för besöket: mars 2018
Tack Felicia G
Omdömet skrevs 10 mars 2018 från mobil enhet

Fantastiskt kött, fantastiska sötpotatispommes och fantastisk chilibea. Kan vara något av det godaste jag ätit. Utöver det en mycket trevlig personal och mysigt ställe!

Datum för besöket: mars 2018
Tack aliciafrancke
Omdömet skrevs 23 februari 2018 från mobil enhet

Tog med min M på en fredagsmiddag som vi lämnade mätta och helnöjda. Maten o rek viner var över våra höga förväntningar. Toppar det med excellent service och harmonisk ombonad skön miljö. Missa inte det här när ni är i Norrköping! / Alex

Datum för besöket: februari 2018
Tack AlexPlahn
Omdömet skrevs 9 februari 2018 från mobil enhet

Service, mat, kunskap - allt var sjukt bra. Käkade tempuraräkor och hummertacos. Riktigt riktigt gott. Käka här!

Datum för besöket: februari 2018
Tack 187antone

Resenärer som tittade på The Lamp Restaurant tittade också på

Norrköping, Östergötlands län

Besökt The Lamp Restaurant? Berätta vad du tyckte!