“Godaste jag ätit!!!”
Omdöme om The Lamp Restaurant

The Lamp Restaurant
Rankad som nr 3 av 202 Restauranger i Norrköping
Beskrivning: Känn dig lyxig och njut av The Lamp. Vi tänker bra, läcker och enkel mat med spännande smaker. Med väl utvalda råvaror tar vi dig på en resa till fjärran östern. Från havets djup upp på grönskande ängar och frodiga trädgårdsland. Till maten serveras noggrant utvalda drycker för att bäst framhäva de olika egenskaperna i både mat och dryck. Vare sig du föredrar ett gott vin, en god öl eller en eldsprakande drink i baren, hos oss finns något för alla sinnen. Öppettider: Köket är öppet för á la carte varje måndag till lördag från kl 18:00 till 22:00. Serveringspersonalen finns alltid på plats att hjälpa dig från klockan 15:00 till 23:00, eller senare på helgen. Välkommen att upptäcka Asian Fusion på The Lamp Restaurant!
Omdömet skrevs mars 10 2018 från mobil enhet

Fantastiskt kött, fantastiska sötpotatispommes och fantastisk chilibea. Kan vara något av det godaste jag ätit. Utöver det en mycket trevlig personal och mysigt ställe!

Tack aliciafrancke

Omdömet skrevs februari 23 2018 från mobil enhet

Tog med min M på en fredagsmiddag som vi lämnade mätta och helnöjda. Maten o rek viner var över våra höga förväntningar. Toppar det med excellent service och harmonisk ombonad skön miljö. Missa inte det här när ni är i Norrköping! / Alex

Tack AlexPlahn
Omdömet skrevs februari 9 2018 från mobil enhet

Service, mat, kunskap - allt var sjukt bra. Käkade tempuraräkor och hummertacos. Riktigt riktigt gott. Käka här!

Tack Anton E
Omdömet skrevs februari 9 2018

För en restaurang som är med i whiteguide så godtas inte sådan obefintlig service o ej städad toalett även fast maten var bra

Omdömen sammanställs i samarbete med den här restaurangen
1  Tack catharinak102
Omdömet skrevs februari 8 2018

Var där med mina vänner på middag och det var supertrevligt och god mat, servicen var ockaå bra. Vi hade bord bokat i två timmar men vi fick aitta kvar vilket är ett plus kännde vi. Enda minuset var att allt på smårätterna var rå mat vilket intw föll mig i smaken men ryggbiffwn jag ät var jättegod. Min kompis åt hamburgare och var inte så imponerad av den tyvärr.

Omdömen sammanställs i samarbete med den här restaurangen
Tack sabinah666

Resenärer som tittade på The Lamp Restaurant tittade också på

Norrköping, Östergötlands län

Besökt The Lamp Restaurant? Berätta vad du tyckte!