“Excellent food in a very cozy environment”
Omdöme om The Lamp Restaurant

The Lamp Restaurant
Rankad som nr 1 av 219 Restauranger i Norrköping
Beskrivning: Känn dig lyxig och njut av The Lamp. Vi tänker bra, läcker och enkel mat med spännande smaker. Med väl utvalda råvaror tar vi dig på en resa till fjärran östern. Från havets djup upp på grönskande ängar och frodiga trädgårdsland. Till maten serveras noggrant utvalda drycker för att bäst framhäva de olika egenskaperna i både mat och dryck. Vare sig du föredrar ett gott vin, en god öl eller en eldsprakande drink i baren, hos oss finns något för alla sinnen. Öppettider: Köket är öppet för á la carte varje måndag till lördag från kl 18:00 till 22:00. Serveringspersonalen finns alltid på plats att hjälpa dig från klockan 15:00 till 23:00, eller senare på helgen. Välkommen att upptäcka Asian Fusion på The Lamp Restaurant!
Omdömet skrevs 2 oktober 2017

Datum för besöket: mars 2017
FrontdeskTheLamp, Receptionschef på The Lamp Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 8 oktober 2017

204208 av 219 omdömen

Omdömet skrevs 2 februari 2016 från mobil enhet

Datum för besöket: februari 2016

Resenärer som tittade på The Lamp Restaurant tittade också på

Norrköping, Östergötlands län

Besökt The Lamp Restaurant? Berätta vad du tyckte!