“Mycket bra!!”
Omdöme om The Lamp Restaurant

The Lamp Restaurant
Rankad som nr 3 av 208 Restauranger i Norrköping
Beskrivning: Känn dig lyxig och njut av The Lamp. Vi tänker bra, läcker och enkel mat med spännande smaker. Med väl utvalda råvaror tar vi dig på en resa till fjärran östern. Från havets djup upp på grönskande ängar och frodiga trädgårdsland. Till maten serveras noggrant utvalda drycker för att bäst framhäva de olika egenskaperna i både mat och dryck. Vare sig du föredrar ett gott vin, en god öl eller en eldsprakande drink i baren, hos oss finns något för alla sinnen. Öppettider: Köket är öppet för á la carte varje måndag till lördag från kl 18:00 till 22:00. Serveringspersonalen finns alltid på plats att hjälpa dig från klockan 15:00 till 23:00, eller senare på helgen. Välkommen att upptäcka Asian Fusion på The Lamp Restaurant!
Omdömet skrevs 15 augusti 2017 från mobil enhet

Fantastiskt trevlig restaurang, trevlig personal, mycket bra service o fantastiskt god mat. Åt hummertacos som förrätt och tonfisk som varmrätt - mycket bra !

Tack Torbjörn E

Omdömet skrevs 11 augusti 2017

Maten var utmärkt, jag kan verkligen rekommendera hummertacosen som jag åt till förrätt. En väldigt trevlig miljö att äta i och trevlig personal.

Tack RobinTorn
Omdömet skrevs 10 augusti 2017 från mobil enhet

Makalöst bra mat. Tog en hummertaco till förrätt och burgarn som varmrätt. Bra service och internationell miljö. Kanon helt enkelt!

Tack AlexPlahn
Omdömet skrevs 10 augusti 2017

En smakupplevelse utöver det vanliga, mycket god mat och utsökta drinkar.
Rekommenderar verkligen detta ställe för en mysig middag.
Fredrik

Tack fredrik719
Omdömet skrevs 8 augusti 2017 från mobil enhet

Mycket spännande meny, trevlig miljö. Maten var fantastiskt god. Åt Hummertacos till förrätt och en perfekt tonfisk till varmrätt

Tack Johan E

Resenärer som tittade på The Lamp Restaurant tittade också på

Norrköping, Östergötlands län

Besökt The Lamp Restaurant? Berätta vad du tyckte!