“Smakrikt med underbar personal”
Omdöme om Fiskmagasinet

Fiskmagasinet
Rankad som nr 25 av 200 Restauranger i Norrköping
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Beskrivning: Välkommen till en gourmetupplevelse utöver det vanliga med färska läckerheter från havet. Fiskmagasinet är Norrköpings första val när det gäller fisk och skaldjursrätter . Hos oss kan både hemma kocken som uteätaren att få sina gourmet behov mättat. Om du vill laga mat själv behöver du bara besöka vår fiskbutik som ligger i anslutning till restaurangen. Smaklig måltid
Omdömet skrevs april 17 2017

Allt var tiptop med bra klass på maten,vi var 4 st som tog fyra olika rätter och alla var lika nöjda.personalen var proffsiga med glimten i ögat.
Trevligt och rustikt inrett med modern touch,renoverar man sedan även toaletterna så fins inget att klaga på.

Tack Lena T

Omdömet skrevs mars 12 2017

Råkade av en slump hitta detta ställe och ramlade in, trött och hungrig efter en lång arbetsdag. Less på pubar och hamburgerställen och sugen på fisk i någon form. Jättetrevlig miljö, första tanken var att "detta är nog en finkrog, här är det säkert bordsbeställning!". Plats fanns och jag bestämde mig snabbt för fisksoppan, men frågade för säkerhets skull om det fanns bröd med. Det gjorde det men jag hade inte behövt oroa mig; Portionen var riklig och soppan var mycket krämig och god!
Jag gick nöjd och belåten härifrån och jag kommer garanterat tillbaka nästa gång jag är i Norrköping!

Tack 269enok
Omdömet skrevs februari 25 2017 från mobil enhet

Nu har vi varit på Fiskmagasinet igen och firat. Började med att det stod välkomstdrinkar på bordet som vår vän Morat fixat. När vi kom så fick vi vårat bord. Skaldjursplatån vi fick var helt suverän servicen är den bästa man känner sig verkligen uppassad. Kort å gott den bästa restaurangen i Norrköping enligt mig

2  Tack Bill S
Omdömet skrevs januari 29 2017

Servicen från personalen var bra med lite lagom interaktion, kunnig och entusiastisk! Menyn var väll ganska så begränsad vilket normalt sett borde kunna betyda att de håller väldigt hög kvalité på de rätter som de har. Men tyvärr var det inte riktigt så i det här fallet. Vi beställde in räkor till förrät. Det som kom var en liten glasbåt med tinade räkor som låg och halvt simmade i sitt eget tinade vatten. Inte riktigt vad jag hade förväntat mig faktiskt! Huvudrätterna vi provade var en pocherad torskrygg med spetskål och sen en rödtunga med västerbottenost & friterad grönkål. Ingen av rätterna var någon direkt smaksensation men de höll en bra "normalstandard". Hela kvällen var förhållandevis prisvärd, och trevlig men tyvärr var maten som sagt rätt medelmåttig. :)

Tack Swetrip
TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs januari 28 2017 från mobil enhet

Mammas fisksoppa är mycket godare. Finns faktiskt ingen soppa som slår min mammas. Ville bara skryta lite att jag har en mamma som lagar världens godaste mat:)

Men måste tipsa om cheasarsalladen.

Tack TripAdvisor-medlem

Resenärer som tittade på Fiskmagasinet tittade också på

Norrköping, Östergötlands län

Besökt Fiskmagasinet? Berätta vad du tyckte!