“Gott”

Kök: Svenskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen
Middagsalternativ: Sent på kvällen
Omdömet skrevs juli 16 2017 från mobil enhet

Var på saliga munken och drack ett glas av deras källaröl på uteserveringen. Inte världens roligaste utsikt kanske men det smakade bra och ölpriserna är ok.

Tack finlandesa2014

Omdömet skrevs maj 7 2017 från mobil enhet

God husmanskost. Enkelt, beställ, betala, sitt ned vid något ledigt bord så kommer maten snart. Ett toppeställe vi ofta besöker när vi är i Norrköping.

Tack Stefan W
Omdömet skrevs maj 4 2017

Vi är ett gäng 70+ som går ut och äter 5-6 ggr/år. Brukar återkomma till Saliga Munken som erbjuder många ölsorter och husmanskost av "normal" kvalitet. Tog denna gång schnitzel som var den godaste jag ätit ! Perfekt stekt och kryddad ! Dryckerna är ganska dyra men maten är riktigt prisvärd ! Personalen mest unga killar i linne med mycket tatueringar men ändå trevliga med glimten i ögat !

Tack S_Ram104
Omdömet skrevs april 22 2017 från mobil enhet

Mysigt ställe med massor av god öl.
Hög volym för dom som vill ha trevligt o prata kanske inte det bästa stället.
Inte det billigaste heller. Dock tycker jag det är värt ett besök åtminstone för stämningens skull.

Tack Saros_sos
Omdömet skrevs april 19 2017

Var på munken första gången för några veckor sedan, då för att gå vidare efter förfesten, riktigt mysigt ställe! Perfekt att sitta att sitta och umgås och ta någon öl för den som inte vill dansa men samtidigt vill gå ut! Hit ska ni gå på afterwork eller om ni bara vill ha lite skönt häng!

Tack Hulda F

Resenärer som tittade på Saliga Munken tittade också på

Norrköping, Östergötlands län

Besökt Saliga Munken? Berätta vad du tyckte!