Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Booking.com146 US$
eDreams146 US$
Agoda.com146 US$
Travelocity147 US$
CheapTickets147 US$
Omdömet skrevs 11 januari 2021

Datum för vistelsen: januari 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Scandic Strömmen, Guest Services / Front Office på Scandic Strömmen, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan

Omdömet skrevs 5 januari 2021

För lite personal i lobbyn samt ingen restaurang eller bar öppen. Man får väl skylla på covid19 men det känns inte ok att man måste vänta i 10min när personalen talar i telefon istället för att checka in de gäster som anländer. Inget fel på personalens service och hjälpsamhet utan brist på personal.

Tack Pethun

Hej,

Vi hoppas såklart att du vill komma tillbaka till oss och att vi kan ge dig en bättre upplevelse då.

Med vänliga hälsningar Patricia Berndt

Omdömet skrevs 4 januari 2021

Som ett typiskt Scandichotell. Tråkigt. Sovrummet var litet. Saknade utrymme för väskorna. Ingen garderob. Dålig coronasäkerhet vid frukosten. Trist att inte få tillgäng till poolen på taket. Den borde vara öppen mer generöst när bara ett sällskap om gången kunde vara där. Istället för 10.00 kunde den ha öppnat
Ex 07.00.

Tack Claes49

Hej Claes,

Tack för att du delar din upplevelse med oss. Det hjälper oss att bli bättre på det vi gör. Tråkigt att höra att du inte var nöjd med säkerheten kring frukosten, vi arbetar ständigt med detta för att följa de restriktioner som finns och att erbjuda en säker vistelse för våra gäster. Tack för input om relaxen, det ska vi se över och se om vi kan erbjuda för våra gäster.

Med vänliga hälsningar Patricia Berndt

Omdömet skrevs 29 december 2020

Redan över telefon så var det ett rakt igenom vänligt och professionellt bemötande. Väl där överraskades vi av att det var ombyggt, vilket lyft. Rent fräscht och luftigt. Bemötandet i receptionen när vi kom fram var fantastiskt och det följde med resten av vistelsen. Bra jobbat!

Tack 08Lisan_Ceder08

Hej!

Stort tack för ditt fina omdöme om din vistelse hos oss på Scandic Strömmen, det gör oss väldigt glada.
Varmt välkomna tillbaka till oss snart igen!

Vänliga hälsningar Patricia Berndt

Omdömet skrevs 21 december 2020

Perfekt hotell för en weekend i Norrköping. Mycket rent och snyggt rum. Fin och corona anpassad frukost som var fräsch och vältalig. Hotellet ligger nära centrum och den vackra Light Festivalen som pågår just nu.

Tack Sightseer08275389846