Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com168 US$
Booking.com167 US$
eDreams167 US$
Orbitz.com168 US$
Travelocity168 US$
Hurb173 US$
Omdömet skrevs 21 december 2020

Perfekt hotell för en weekend i Norrköping. Mycket rent och snyggt rum. Fin och corona anpassad frukost som var fräsch och vältalig. Hotellet ligger nära centrum och den vackra Light Festivalen som pågår just nu.

Datum för vistelsen: december 2020
Tack Sightseer08275389846
Omdömet skrevs 2 december 2020

Datum för vistelsen: december 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Emma Wall, Other på Scandic Strömmen, svarade på det här omdömetSvarade 8 december 2020

Omdömet skrevs 2 november 2020

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Emma Wall, Other på Scandic Strömmen, svarade på det här omdömetSvarade 25 november 2020

Omdömet skrevs 1 november 2020

Glatt överraskad över hur fin och luftig lobbyn blivit efter renovering och rummet var rent och prydligt. Sköna sängar och bra läge i Norrköping. Men vi blev besvikna över hur dåligt frukosten var uppstyrd med gällande Corona-restriktioner- förvisso fanns handsprit och engångshandskar, men ingen bordsplacering och även fast vi bokat tidslot så fanns det knappt nånstans att sitta smittsäkert. Det hade behövts bordsplacering och färre som rörde sig i restaurangen för att det skulle kännas säkert. Frukosten i sig var helt ok med klassiskt utbud utan att något stack ut.
Också surt att vi bokat hotellet pga möjligheten till bad men hade så dålig timing att de stängde gym och pool samma dag som vi kom. Det var inte heller något som vi kompenserades för.
Kan tyvärr inte rekommendera restaurangen för middag (särskilt inte om en är vegetarian). Få alternativ, dyrt i förhållande till vad en får och en tveksam service. Kändes mest som att en förväntades äta snabbt och lämna. Barnen var dock nöjda med den mat de fick (pannkakor resp köttbullar).

Tack SandraTA519

Hej,

Stort tack för din feedback! Vi uppskattar att du delar med dig av din upplevelse hos oss. Vi beklagar att du inte känner dig nöjd med din vistelse. Det tar vi såklart till oss och ser över hur det kan undviks i framtiden.

Jag självklart att ni vill ge oss en chans till så att vi kan ge er en bättre uppleselse då

Hälsar,
Emma på Scandic Strömmen