Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
De lägsta priserna för din vistelse
Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com168 US$
Booking.com167 US$
eDreams167 US$
Orbitz.com168 US$
Travelocity168 US$
Hurb173 US$
Visa alla 16 erbjudanden
Priserna tillhandahålls av våra partner och återspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som våra partner känner till. Mer information finns hos våra partner.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i närheten
Omdömen (651)
Filtrera omdömen
651 resultat
Medlemsbetyg
96
200
192
111
52
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
Medlemsbetyg
96
200
192
111
52
Läs vad resenärer säger:
Valda filter
Filtrera
Listan uppdateras ...
1015 av 651 omdömen
Omdömet skrevs 21 december 2020

Perfekt hotell för en weekend i Norrköping. Mycket rent och snyggt rum. Fin och corona anpassad frukost som var fräsch och vältalig. Hotellet ligger nära centrum och den vackra Light Festivalen som pågår just nu.

Datum för vistelsen: december 2020
  • Restyp: Reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Tack Sightseer08275389846
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 2 december 2020

Datum för vistelsen: december 2020
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av TripAdvisor LLC eller dess partner.
Emma Wall, Other på Scandic Strömmen, svarade på det här omdömetSvarade 8 december 2020

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC eller dess samarbetspartners.
Omdömet skrevs 2 november 2020

Datum för vistelsen: oktober 2020
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av TripAdvisor LLC eller dess partner.
Emma Wall, Other på Scandic Strömmen, svarade på det här omdömetSvarade 25 november 2020

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC eller dess samarbetspartners.
Omdömet skrevs 1 november 2020

Glatt överraskad över hur fin och luftig lobbyn blivit efter renovering och rummet var rent och prydligt. Sköna sängar och bra läge i Norrköping. Men vi blev besvikna över hur dåligt frukosten var uppstyrd med gällande Corona-restriktioner- förvisso fanns handsprit och engångshandskar, men ingen bordsplacering och även fast vi bokat tidslot så fanns det knappt nånstans att sitta smittsäkert. Det hade behövts bordsplacering och färre som rörde sig i restaurangen för att det skulle kännas säkert. Frukosten i sig var helt ok med klassiskt utbud utan att något stack ut.
Också surt att vi bokat hotellet pga möjligheten till bad men hade så dålig timing att de stängde gym och pool samma dag som vi kom. Det var inte heller något som vi kompenserades för.
Kan tyvärr inte rekommendera restaurangen för middag (särskilt inte om en är vegetarian). Få alternativ, dyrt i förhållande till vad en får och en tveksam service. Kändes mest som att en förväntades äta snabbt och lämna. Barnen var dock nöjda med den mat de fick (pannkakor resp köttbullar).

Datum för vistelsen: oktober 2020
    • Standard
    • Sovkvalitet
    • Service
Tack SandraTA519
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Emma Wall, Other på Scandic Strömmen, svarade på det här omdömetSvarade 25 november 2020

Hej,

Stort tack för din feedback! Vi uppskattar att du delar med dig av din upplevelse hos oss. Vi beklagar att du inte känner dig nöjd med din vistelse. Det tar vi såklart till oss och ser över hur det kan undviks i framtiden.

Jag självklart att ni vill ge oss en chans till så att vi kan ge er en bättre uppleselse då

Hälsar,
Emma på Scandic Strömmen

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 26 oktober 2020

Datum för vistelsen: oktober 2020
  • Restyp: Reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av TripAdvisor LLC eller dess partner.
Emma Wall, Other på Scandic Strömmen, svarade på det här omdömetSvarade 25 november 2020

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC eller dess samarbetspartners.
Visa fler omdömen