Omdömet skrevs 17 februari 2020

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Mikael Å, General Manager på Scandic Strömmen, svarade på det här omdömetSvarade 18 februari 2020

Omdömet skrevs 17 februari 2020

Bodde här en natt i februari (sportlov v 7) med mina stora killar(11, 8år). Vi va verkligen supernöjda med allt! Fint rum, allt va rent och snyggt, härlig utsikt och all personal vi stötte på va både proffsiga och väldigt vänliga. Sonen på 8år har matallergier som tyvärr ibland kan ses som ett problem, men inte här! Klart att han ska ha pannkakor till frukost om han vill och på kvällen specialdesignades en måltid som både han och jag kände oss trygga i att han åt. Båda killarna och min mat va supergoda, njöt av maten till sista tugga och allt i en mycket trevlig miljö. Måste ge ett Extra plus för hanteringen av allergier, det är en enorm lättnad när man reser med matallergier av lite mer allvarliga slag. Tack snälla!!!
Poolen va jättehärlig om än mindre än vi tänkt oss (mer som en jacuzzi utan bubblor) men vi njöt av den och dess utsikt både FM och kväll. Om vi skulle få ändra på något hade vi gärna önskat att den höll några grader varmare i utedelen. På kvällen blev det faktiskt rätt kyligt att sitta där ute... Men otroligt rent och fint och bra duschmöjlighater, bastu och ett rum att sitta och slappa i om man ville äta något litet el dricka något gott.
Älskar även att frukosten va sådär genomtänkt, inte mängder av en massa onödigt utan istället en riktigt välsmakande ekologisk skinka ja ni förstår... , tror nog allt jag åt av va ekologiskt märkt. Plus för riktiga våfflor!! Njöt i minst 1.5timma av en ljuvlig frukost och barnen lika så! Det kallar vi semester när den är som bäst!

Vi hade aldrig tidigare varit i Norrköping men det är inte heller den sista. Väldigt mysig stad som säkert blommar ännu mer ju längre vi får emot vår och sommar. Då återkommer vi även med glädje till scandic Strömmen! Tack ❤️

Tack Frulundqvist81

Tusen tack för din otroligt fina recension av er vistelse här hos oss. Det glödjer mig oerhört att ni trivts så bra och blivit så väl bemötta.

Vi ser fram emot att få besök av er igen!

/Mikael

Omdömet skrevs 12 februari 2020 från mobil enhet

God frukost
Spa avd,poolen var Max 38 ,bastu aggregatet var fisljummet ingen som kom dit upp o plocka disk
Osttallriken kunde det vara mera variation inte bara hårda ostar
Rummen var ok
Lite för varmt i rummet fastän jag hade på det lägsta

Tack Iras1966
Mikael Å, Hotelldirektör på Scandic Strömmen, svarade på det här omdömetSvarade 14 februari 2020

Tack för att du tar dig tiden att skriva vad vi kan göra bättre!

Vi ska absolut se över relaxen och våra rutiner att plocka av disk och dylikt.

Varmt välkommen tillbaka till oss!

Omdömet skrevs 10 februari 2020 från mobil enhet

Fint rum högt upp i hotellet.
Bra service och fin miljö.
Frukosten var som en klassisk Scandic frukost alltså helt perfekt.
Trevlig miljö och fin stämning.
Gott om bra parkeringsplatser runt om hela hotellet.

Tack 704hansg
Mikael Å, Hotelldirektör på Scandic Strömmen, svarade på det här omdömetSvarade 11 februari 2020

Tack så mycket för ditt fina betyg!
Alltid lika roligt när våra gäster trivs hos, hoppas du snart kommer tilbaka!

/Mikael

Omdömet skrevs 30 januari 2020

Datum för vistelsen: januari 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Mikael Å, Hotelldirektör på Scandic Strömmen, svarade på det här omdömetSvarade 31 januari 2020