Boka nu, betala på plats
eDreams173 US$
Priceline173 US$
CheapTickets173 US$
Omdömet skrevs 16 september 2021

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Painika Bagge, Guest Services / Front Office på Scandic Hotel Norrköping Nord, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Omdömet skrevs 14 september 2021

Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com

Omdömet skrevs 13 september 2021

Omdömet skrevs 8 september 2021

• Restyp: Reste ensam
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Emma Wall, Other på Scandic Hotel Norrköping Nord, svarade på det här omdömetSvarade 13 september 2021

Omdömet skrevs 17 augusti 2021

Datum för vistelsen: augusti 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Emma Wall, Other på Scandic Hotel Norrköping Nord, svarade på det här omdömetSvarade 19 augusti 2021