eDreams167 US$
Orbitz.com166 US$
Omdömet skrevs 14 september 2021

Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Painika Bagge, Guest Services / Front Office på Scandic Hotel Norrköping Nord, svarade på det här omdömetSvarade 21 september 2021

Omdömet skrevs 13 september 2021

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels

Omdömet skrevs 8 september 2021

• Restyp: Reste ensam
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Emma Wall, Other på Scandic Hotel Norrköping Nord, svarade på det här omdömetSvarade 13 september 2021

Omdömet skrevs 17 augusti 2021

Datum för vistelsen: augusti 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Emma Wall, Other på Scandic Hotel Norrköping Nord, svarade på det här omdömetSvarade 19 augusti 2021

Omdömet skrevs 15 augusti 2021 från mobil enhet

Bra hotell som är helt och rent. Passade mig och den fyraåriga sonen perfekt. Rummet var helt i sin ordning. Man kunde kanske önska någon tv-kanal mer samt att det skulle finnas chrome-cast på tv:n. Men nu var vi inte där för att kolla tv, utan för att övernatta inför besök på Kolmården.

Frukosten var bra. Den får 4+. Däremot så var servicen vid middagen på kvällen si och så. Den får en svag 2:a även om kvaliteten på maten var helt ok.

Totalt så blir mitt betyg 3

Rumstips: Mycket bra tillgänglighet på parkeringsplatser. För den som är ljudkänslig så kan det rekommenderas att man tar med öronproppar.
Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack bj_rnl845
Painika Bagge, Guest Services / Front Office på Scandic Hotel Norrköping Nord, svarade på det här omdömetSvarade 15 augusti 2021

Hej,

Tack för att du delar din upplevelse med oss. Det hjälper oss att bli bättre på det vi gör. Tråkigt att höra att du inte var nöjd med [service och mat i restaurnagen]. Det är såklart inte den hotellupplevelse som vi vill erbjuda våra gäster och vi har vidtagit åtgärder för att det inte ska hända igen.

Det glädjer oss att du ändå tyckte att [rummet och frukosten] var bra, det glädjer oss. Vi hoppas såklart att du vill komma tillbaka till oss och att vi kan ge dig en bättre upplevelse då.

Med vänlig hälsning