Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
De lägsta priserna för din vistelse
Booking.com
184 US$
Se erbjudande
Kostnadsfri avbokning till den 21-10-03
Boka nu, betala på plats
Expedia.com
184 US$
Se erbjudande
Kostnadsfri avbokning till den 21-10-03
Hotels.com
184 US$
Se erbjudande
Kostnadsfri avbokning till den 21-10-03
Tripadvisor184 US$
Priceline
Hurb190 US$
Visa alla 16 erbjudanden
Priserna tillhandahålls av våra partner och återspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som våra partner känner till. Mer information finns hos våra partner.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i närheten
Omdömen (601)
Filtrera omdömen
601 resultat
Medlemsbetyg
147
201
156
71
26
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
Medlemsbetyg
147
201
156
71
26
Läs vad resenärer säger:
Valda filter
Filtrera
Listan uppdateras ...
712 av 601 omdömen
Omdömet skrevs 12 augusti 2021

Hotellet känns gammalt o sletet på utsidan. Rummen hade väldigt obekväma sängar.
Elektriska dosor lösa i vissa väggar på rummen.
Bastun var trasig. Och omklädningsrummen kändes gamla o ofräsha.
Frukosten var dock väldigt god.

Datum för vistelsen: augusti 2021
  • Restyp: Reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Tack Frankie_dux
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Painika Bagge, Guest Services / Front Office på Scandic Hotel Norrköping Nord, svarade på det här omdömetSvarade 13 augusti 2021

Hej,

Tack för att du delar din upplevelse med oss. Det hjälper oss att bli bättre på det vi gör. Tråkigt att höra att du inte var nöjd med [vistelsen]. Det är såklart inte den hotellupplevelse som vi vill erbjuda våra gäster och vi har vidtagit åtgärder för att det inte ska hända igen.

Vi hoppas såklart att du vill komma tillbaka till oss och att vi kan ge dig en bättre upplevelse då.

Bästa,

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 10 augusti 2021

Engagerad personal, inga problem vid middagen trots komplicerad allergi. Vi bokade tidig frukost och relax, inga köer vid frukostbuffén och ett plus att frukosten var uppdukad vid olika "stationer" med bra avstånd. Enda minuset var att bastun var ur funktion.

Datum för vistelsen: augusti 2021
  • Restyp: Reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Tack MormorAnnika
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Painika Bagge, Guest Services / Front Office på Scandic Hotel Norrköping Nord, svarade på det här omdömetSvarade 10 augusti 2021

Hej,

Stort tack för ditt fina omdöme om din vistelse hos oss! Det gör oss väldigt glada att du trivdes och vi hoppas att vi ses snart igen.

Bästa,

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 10 augusti 2021

Datum för vistelsen: juli 2021
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av TripAdvisor LLC eller dess partner.
Painika Bagge, Guest Services / Front Office på Scandic Hotel Norrköping Nord, svarade på det här omdömetSvarade 13 augusti 2021

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC eller dess samarbetspartners.
Omdömet skrevs 9 augusti 2021

Rummet upplevdes något ostädat med spindelnät och döda insekter i ett hörn. Endast en påbörjad toarulle, man har ju gärna en extrarulle. Kanske ingen vits med bokad tid för frukosten, då det verkade som att ALLA åt den tiden i alla fall. Plus var god mat på hotellet och tillmötesgående servitör.

Datum för vistelsen: augusti 2021
  • Restyp: Reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Tack Maja259
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Painika Bagge, Guest Services / Front Office på Scandic Hotel Norrköping Nord, svarade på det här omdömetSvarade 10 augusti 2021

Hej,

Stort tack för din feedback om din vistelse hos oss! Vi hoppas att vi ses snart igen.

Bästa,

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 8 augusti 2021

Klicka i tidig incheckning, bad om rum högt upp, samt gärna nära resesällskap.
Fick rum i källaren, annan våning än resesällskap och gick absolut inte att checka in tidigt, extremt tråkig ton på mannen i receptionen! När vi kom på utsatt tid va poolen fullbokad!
När vi väl checka ut fick vi bara ett hej då.
I min mening frågar man hur vistelsen varit eller iaf önskar en fortsatt trevlig dag, ett tack och sen hej då!

Datum för vistelsen: augusti 2021
  • Restyp: Reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Tack Anna J
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Painika Bagge, Guest Services / Front Office på Scandic Hotel Norrköping Nord, svarade på det här omdömetSvarade 10 augusti 2021

Hej,

Tack för att du delar din upplevelse med oss. Det hjälper oss att bli bättre på det vi gör. Tråkigt att höra att du inte var nöjd med [bemötandet]. Det är såklart inte den hotellupplevelse som vi vill erbjuda våra gäster och vi har vidtagit åtgärder för att det inte ska hända igen.

Vi hoppas såklart att du vill komma tillbaka till oss och att vi kan ge dig en bättre upplevelse då.

Bästa,

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen