Kostnadsfri avbokning till den 21-10-03
Boka nu, betala på plats
Tripadvisor184 US$
Priceline
Hurb190 US$
Omdömet skrevs 12 augusti 2021

Hotellet känns gammalt o sletet på utsidan. Rummen hade väldigt obekväma sängar.
Elektriska dosor lösa i vissa väggar på rummen.
Bastun var trasig. Och omklädningsrummen kändes gamla o ofräsha.
Frukosten var dock väldigt god.

Tack Frankie_dux
Painika Bagge, Guest Services / Front Office på Scandic Hotel Norrköping Nord, svarade på det här omdömetSvarade 13 augusti 2021

Hej,

Tack för att du delar din upplevelse med oss. Det hjälper oss att bli bättre på det vi gör. Tråkigt att höra att du inte var nöjd med [vistelsen]. Det är såklart inte den hotellupplevelse som vi vill erbjuda våra gäster och vi har vidtagit åtgärder för att det inte ska hända igen.

Vi hoppas såklart att du vill komma tillbaka till oss och att vi kan ge dig en bättre upplevelse då.

Omdömet skrevs 10 augusti 2021

Engagerad personal, inga problem vid middagen trots komplicerad allergi. Vi bokade tidig frukost och relax, inga köer vid frukostbuffén och ett plus att frukosten var uppdukad vid olika "stationer" med bra avstånd. Enda minuset var att bastun var ur funktion.

Tack MormorAnnika
Painika Bagge, Guest Services / Front Office på Scandic Hotel Norrköping Nord, svarade på det här omdömetSvarade 10 augusti 2021

Hej,

Stort tack för ditt fina omdöme om din vistelse hos oss! Det gör oss väldigt glada att du trivdes och vi hoppas att vi ses snart igen.

Omdömet skrevs 10 augusti 2021

Datum för vistelsen: juli 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com

Omdömet skrevs 9 augusti 2021

Rummet upplevdes något ostädat med spindelnät och döda insekter i ett hörn. Endast en påbörjad toarulle, man har ju gärna en extrarulle. Kanske ingen vits med bokad tid för frukosten, då det verkade som att ALLA åt den tiden i alla fall. Plus var god mat på hotellet och tillmötesgående servitör.

Tack Maja259

Hej,

Stort tack för din feedback om din vistelse hos oss! Vi hoppas att vi ses snart igen.

Omdömet skrevs 8 augusti 2021

Klicka i tidig incheckning, bad om rum högt upp, samt gärna nära resesällskap.
Fick rum i källaren, annan våning än resesällskap och gick absolut inte att checka in tidigt, extremt tråkig ton på mannen i receptionen! När vi kom på utsatt tid va poolen fullbokad!
När vi väl checka ut fick vi bara ett hej då.
I min mening frågar man hur vistelsen varit eller iaf önskar en fortsatt trevlig dag, ett tack och sen hej då!

Tack Anna J

Hej,

Tack för att du delar din upplevelse med oss. Det hjälper oss att bli bättre på det vi gör. Tråkigt att höra att du inte var nöjd med [bemötandet]. Det är såklart inte den hotellupplevelse som vi vill erbjuda våra gäster och vi har vidtagit åtgärder för att det inte ska hända igen.