Kostnadsfri avbokning till den 21-12-19
eDreams181 US$
Hurb187 US$
1924 av 608 omdömen
Omdömet skrevs 6 augusti 2021

Rummet var ostädat. Inredningen höll knappt ihop. Sängarna skiljde sig 20cm i höjdskillnad så sova med barn var svårt. Godis och en kondom fanns under extra sängen. Med tanke på priset så var det inte värt ett besök.

Datum för vistelsen: augusti 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tack pezzon15
Painika Bagge, Guest Services / Front Office på Scandic Hotel Norrköping Nord, svarade på det här omdömetSvarade 10 augusti 2021

Hej,

Stort tack för din feedback! Vi uppskattar att du delar med dig av din upplevelse hos oss. Vi beklagar att du inte känner dig nöjd med servicen under din vistelse. Det tar vi såklart till oss och ser över hur det kan undviks i framtiden.

Vår anvarig har kontaktat dig för att försöka lösa det på bästa möjliga sätt. Vi hoppas såklart att du vill välja oss även i framtiden.

Hälsar,

Omdömet skrevs 6 augusti 2021

Hotellet har några år på nacken och börjar bli nergånget. Fräscht badrum och rent rum. Härlig pool. Total kaos vid frukosten med alldeles för mycket folk (även utan pandemi) och inget fungerande system.

Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack Tourist04171783692

Hej,

Tack för att du delar din upplevelse med oss. Det hjälper oss att bli bättre på det vi gör. Tråkigt att höra att du inte var nöjd med [frukosten]. Det är såklart inte den hotellupplevelse som vi vill erbjuda våra gäster och vi har vidtagit åtgärder för att det inte ska hända igen.

Det glädjer oss att du ändå tyckte att [rummet och poolen] var bra, det glädjer oss. Vi hoppas såklart att du vill komma tillbaka till oss och att vi kan ge dig en bättre upplevelse då.

Bästa,

Omdömet skrevs 5 augusti 2021

Omdömet skrevs 31 juli 2021

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Painika Bagge, Guest Services / Front Office på Scandic Hotel Norrköping Nord, svarade på det här omdömetSvarade 3 augusti 2021

Omdömet skrevs 29 juli 2021

Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Painika Bagge, Guest Services / Front Office på Scandic Hotel Norrköping Nord, svarade på det här omdömetSvarade 30 juli 2021