Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
De lägsta priserna för din vistelse
Expedia.com
163 US$
Se erbjudande
Kostnadsfri avbokning till den 22-02-06
Hotels.com
163 US$
Se erbjudande
Kostnadsfri avbokning till den 22-02-06
ScandicHotels.com
147 US$
Se erbjudande
Booking.com164 US$
eDreams164 US$
Travelocity163 US$
Visa alla 16 erbjudanden
Priserna tillhandahålls av våra partner och återspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som våra partner känner till. Mer information finns hos våra partner.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i närheten
Omdömen (608)
Filtrera omdömen
608 resultat
Medlemsbetyg
148
203
157
74
26
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
Medlemsbetyg
148
203
157
74
26
Läs vad resenärer säger:
Valda filter
Filtrera
Listan uppdateras ...
2025 av 608 omdömen
Omdömet skrevs 6 augusti 2021

Hotellet har några år på nacken och börjar bli nergånget. Fräscht badrum och rent rum. Härlig pool. Total kaos vid frukosten med alldeles för mycket folk (även utan pandemi) och inget fungerande system.

Datum för vistelsen: augusti 2021
  • Restyp: Reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Tack Tourist04171783692
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Painika Bagge, Guest Services / Front Office på Scandic Hotel Norrköping Nord, svarade på det här omdömetSvarade 10 augusti 2021

Hej,

Tack för att du delar din upplevelse med oss. Det hjälper oss att bli bättre på det vi gör. Tråkigt att höra att du inte var nöjd med [frukosten]. Det är såklart inte den hotellupplevelse som vi vill erbjuda våra gäster och vi har vidtagit åtgärder för att det inte ska hända igen.

Det glädjer oss att du ändå tyckte att [rummet och poolen] var bra, det glädjer oss. Vi hoppas såklart att du vill komma tillbaka till oss och att vi kan ge dig en bättre upplevelse då.

Bästa,

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 5 augusti 2021

Datum för vistelsen: juli 2021
  • Restyp: Reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av TripAdvisor LLC eller dess partner.
Painika Bagge, Guest Services / Front Office på Scandic Hotel Norrköping Nord, svarade på det här omdömetSvarade 10 augusti 2021

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC eller dess samarbetspartners.
Omdömet skrevs 31 juli 2021

Datum för vistelsen: juli 2021
  • Restyp: Reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av TripAdvisor LLC eller dess partner.
Painika Bagge, Guest Services / Front Office på Scandic Hotel Norrköping Nord, svarade på det här omdömetSvarade 3 augusti 2021

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC eller dess samarbetspartners.
Omdömet skrevs 29 juli 2021

Datum för vistelsen: juli 2021
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av TripAdvisor LLC eller dess partner.
Painika Bagge, Guest Services / Front Office på Scandic Hotel Norrköping Nord, svarade på det här omdömetSvarade 30 juli 2021

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC eller dess samarbetspartners.
Omdömet skrevs 28 juli 2021

Så otroligt nöjd med hela vistelsen! Har fyra barn m särskilda behov, fick fantastiskt bemötande av personalen, all hjälp jag bad om och riktigt bra anpassningar, så hela vistelsen blev toppen! Fick ett lugnt rum att äta frukost i, ett hotellrum som funkade för fem personer att sova i. Kyl och frys fanns att låna till den mat vi hade med oss inför utflykten nästa dag. Möjlighet att bada i poolen. Barnen hade velat bo fler nätter! Och jag med...

Datum för vistelsen: juli 2021
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tack Virre7
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Painika Bagge, Guest Services / Front Office på Scandic Hotel Norrköping Nord, svarade på det här omdömetSvarade 30 juli 2021

Hej,

Stort tack för ditt fina omdöme om din vistelse hos oss! Det gör oss väldigt glada att du trivdes och vi hoppas att vi ses snart igen. Varmt välkomna!

Med vänlig hälsning,

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen