Kostnadsfri avbokning till den 22-02-06
eDreams164 US$
Travelocity163 US$
2025 av 608 omdömen
Omdömet skrevs 6 augusti 2021

Hotellet har några år på nacken och börjar bli nergånget. Fräscht badrum och rent rum. Härlig pool. Total kaos vid frukosten med alldeles för mycket folk (även utan pandemi) och inget fungerande system.

Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack Tourist04171783692
Painika Bagge, Guest Services / Front Office på Scandic Hotel Norrköping Nord, svarade på det här omdömetSvarade 10 augusti 2021

Hej,

Tack för att du delar din upplevelse med oss. Det hjälper oss att bli bättre på det vi gör. Tråkigt att höra att du inte var nöjd med [frukosten]. Det är såklart inte den hotellupplevelse som vi vill erbjuda våra gäster och vi har vidtagit åtgärder för att det inte ska hända igen.

Det glädjer oss att du ändå tyckte att [rummet och poolen] var bra, det glädjer oss. Vi hoppas såklart att du vill komma tillbaka till oss och att vi kan ge dig en bättre upplevelse då.

Bästa,

Omdömet skrevs 5 augusti 2021

Omdömet skrevs 31 juli 2021

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Painika Bagge, Guest Services / Front Office på Scandic Hotel Norrköping Nord, svarade på det här omdömetSvarade 3 augusti 2021

Omdömet skrevs 29 juli 2021

Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Painika Bagge, Guest Services / Front Office på Scandic Hotel Norrköping Nord, svarade på det här omdömetSvarade 30 juli 2021

Omdömet skrevs 28 juli 2021

Så otroligt nöjd med hela vistelsen! Har fyra barn m särskilda behov, fick fantastiskt bemötande av personalen, all hjälp jag bad om och riktigt bra anpassningar, så hela vistelsen blev toppen! Fick ett lugnt rum att äta frukost i, ett hotellrum som funkade för fem personer att sova i. Kyl och frys fanns att låna till den mat vi hade med oss inför utflykten nästa dag. Möjlighet att bada i poolen. Barnen hade velat bo fler nätter! Och jag med...

Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tack Virre7

Hej,

Stort tack för ditt fina omdöme om din vistelse hos oss! Det gör oss väldigt glada att du trivdes och vi hoppas att vi ses snart igen. Varmt välkomna!

Med vänlig hälsning,