Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Booking.com185 US$
eDreams185 US$
Tripadvisor184 US$
Priceline
Hurb190 US$
2025 av 606 omdömen
Omdömet skrevs 5 augusti 2021

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Painika Bagge, Guest Services / Front Office på Scandic Hotel Norrköping Nord, svarade på det här omdömetSvarade 10 augusti 2021

Omdömet skrevs 31 juli 2021

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Painika Bagge, Guest Services / Front Office på Scandic Hotel Norrköping Nord, svarade på det här omdömetSvarade 3 augusti 2021

Omdömet skrevs 29 juli 2021

Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Painika Bagge, Guest Services / Front Office på Scandic Hotel Norrköping Nord, svarade på det här omdömetSvarade 30 juli 2021

Omdömet skrevs 28 juli 2021

Så otroligt nöjd med hela vistelsen! Har fyra barn m särskilda behov, fick fantastiskt bemötande av personalen, all hjälp jag bad om och riktigt bra anpassningar, så hela vistelsen blev toppen! Fick ett lugnt rum att äta frukost i, ett hotellrum som funkade för fem personer att sova i. Kyl och frys fanns att låna till den mat vi hade med oss inför utflykten nästa dag. Möjlighet att bada i poolen. Barnen hade velat bo fler nätter! Och jag med...

Tack Virre7

Hej,

Stort tack för ditt fina omdöme om din vistelse hos oss! Det gör oss väldigt glada att du trivdes och vi hoppas att vi ses snart igen. Varmt välkomna!

Med vänlig hälsning,

Omdömet skrevs 28 juli 2021