Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Booking.com156 US$
Expedia.com156 US$
eDreams156 US$
Orbitz.com156 US$
Travelocity157 US$
Hurb162 US$
Omdömet skrevs 2 november 2020

Inte en trevlig upplevelse. Hotellet känns värdigt 1990-talet.
Hade en weekend fäör och komma på plats och vara redo för dagen efter upplevelse. Efteråt känner jag att de pengarna kunde använts bättre än en hotellnatt på detta Scandic.
Inget direkt jätte fel på det förutom att man blir lite förundrad hur man tänkt när covid råder man trycker alla emot receptionen för bas funktioner på hotellet. Matkö, in-/utcheckning på samma plats.
Rummet var kallt på natten.. ingen värme på element och det var regn och grått utomhus.
Tv kanaler fungerade dålig el saknades.
Hotellet skulle behöva en face och funktion lift.

Datum för vistelsen: november 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tack aem666
Emma Wall, Other på Scandic Hotel Norrköping Nord, svarade på det här omdömetSvarade 25 november 2020

Hej,
Tack för din feedback eftre ditt besök hoss oss. Det hjälper oss att bli bättre på vad vi gör. Vi får ta till oss av dina kommentarer och se över vad vi kan behöva förändra.

Varmt välkommen tillbaka till oss!

Hälsningar Emma

Omdömet skrevs 1 oktober 2020

Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com

Omdömet skrevs 21 september 2020

Tack för tidig incheckning, hjärtligt bemötande av Karina(?). Jätterena rum. Fullt tillräcklig frukost nästa dag och trevlig utcheckningspersonal. Så glad att jag valde att bo på hotell istället för First Camp.

Tack Angelawho
Scandic Norrköping , Gästservice/reception på Scandic Hotel Norrköping Nord, svarade på det här omdömetSvarade 23 september 2020

Hej!

Stort tack för de fina orden. Hörligt att du trivdes hos också. Vi är också glada att du valde oss!

Hoppas vi ses igen snart

/Daniel

Omdömet skrevs 7 september 2020

Som vilket Scandichotell som helst. Bra alltså, men inget märkvärdigt. Trevlig frukost och fräscha rum. Bra med gratis parkering. Poolen var dock svinkall så det var lite av en besvikelse. Sjukt djup också i ena delen, så inget för småbarn.

Tack SoffanSoff
Scandic Norrköping , Gästservice/reception på Scandic Hotel Norrköping Nord, svarade på det här omdömetSvarade 14 september 2020

Hej!

Tack så mycket för din feedback. Glädjande att ni hade det bra hos oss. Vår pool håller åtminstone 26 grader men kan kanske upplevas sval då badhus generellt håller uppåt 29 grader. Det stämmer att den är 2 meter djup i enaänden och 70 i den grunda delen.

Hoppas vi ses snart igen!

/Daniel

Omdömet skrevs 18 augusti 2020

Datum för vistelsen: augusti 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Scandic Norrköping , Gästservice/reception på Scandic Hotel Norrköping Nord, svarade på det här omdömetSvarade 27 augusti 2020