eDreams157 US$
Travelocity157 US$
Hurb162 US$
Omdömet skrevs 1 oktober 2020

Datum för vistelsen: september 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Emma Wall, Other på Scandic Hotel Norrköping Nord, svarade på det här omdömetSvarade 25 november 2020

Omdömet skrevs 21 september 2020

Tack för tidig incheckning, hjärtligt bemötande av Karina(?). Jätterena rum. Fullt tillräcklig frukost nästa dag och trevlig utcheckningspersonal. Så glad att jag valde att bo på hotell istället för First Camp.

Tack Angelawho
Scandic Norrköping , Gästservice/reception på Scandic Hotel Norrköping Nord, svarade på det här omdömetSvarade 23 september 2020

Hej!

Stort tack för de fina orden. Hörligt att du trivdes hos också. Vi är också glada att du valde oss!

Hoppas vi ses igen snart

Omdömet skrevs 7 september 2020

Som vilket Scandichotell som helst. Bra alltså, men inget märkvärdigt. Trevlig frukost och fräscha rum. Bra med gratis parkering. Poolen var dock svinkall så det var lite av en besvikelse. Sjukt djup också i ena delen, så inget för småbarn.

Tack SoffanSoff
Scandic Norrköping , Gästservice/reception på Scandic Hotel Norrköping Nord, svarade på det här omdömetSvarade 14 september 2020

Hej!

Tack så mycket för din feedback. Glädjande att ni hade det bra hos oss. Vår pool håller åtminstone 26 grader men kan kanske upplevas sval då badhus generellt håller uppåt 29 grader. Det stämmer att den är 2 meter djup i enaänden och 70 i den grunda delen.

Hoppas vi ses snart igen!

Omdömet skrevs 18 augusti 2020

Datum för vistelsen: augusti 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Scandic Norrköping , Gästservice/reception på Scandic Hotel Norrköping Nord, svarade på det här omdömetSvarade 27 augusti 2020

Omdömet skrevs 11 augusti 2020

Hade bokat för två vuxna ett barn. Då tycker jag att hotellet bör göra i ordning antingen att man skjuter ihop enkelsängar, eller bäddar ut bäddfåtöljen så det är klart när man kommer. Bäddfåtöljen var dessutom fruktansvärd att sova i då det kändes som att man låg rätt på fjädrarna. Den kan de lika gärna slänga ut då den förstörde kommande dag på kolmården pga dålig sömn. Rummets helhet kändes smutsigt och gammalt. Var fruktansvärt varmt och kvavt på rummet så fick lov att sova med fönstret öppet..
Receptionen var trevlig men vi fick ingen fråga om vi var medlemmar, inte heller några direktiv hur man tog sig till rummet.
Fanns inte heller några skåp för värdesaker vid poolen.
Maten var god men lite väl dyrt för 200kr för en hamburgare med väldigt lite pommes.
Kändes mer som ett hotell man tar in på i sista sekund för att få sova. Kommer nog tyvärr inte bo här igen för en trevlig semestervistelse..

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack 77sofia
Scandic Norrköping , Gästservice/reception på Scandic Hotel Norrköping Nord, svarade på det här omdömetSvarade 18 augusti 2020

Hej!

Tråkigt att din upplevelse inte blev bra hos oss. Många gäster önskar lite mer golvyta under sina vakna timmar. Därför har vi valt att inte fälla ut de extrasängar som finns på rummet. Bäddfåtöljerna är givetvis inte som en vanlig säng och främst för de yngre. Vi har rum med ett sängskåp med en extra i som alternativ. Hotellet har ingen kylfunktion så är det varmt ute så smittar det dessvärre av sig in i huset.

Glädjande att ni iaf uppskattade maten och att vi i receptionen gav ett gott intryck. Hoppas ni ger oss en chans till i framtiden och då får ni gärna höra av er så försöker vi ordna ett rum med bättre extrasäng.