Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com134 US$
Priceline134 US$
eDreams134 US$
Agoda.com134 US$
Hurb138 US$
Omdömet skrevs 6 september 2021

Så synd att detta hotell fick så mycket minus . Reser runt till alla 35 Elit hotell i Sverige . har hunnit med 6 stycken . Fanns inga hotell tofflor , morgonrock på rummet , ingen penna eller papper att skriva på , vid frukosten fanns det ingen glutenfritt bord för dom som har gluten , varmrätten var kall (tex bacon , äggröra )

Datum för vistelsen: september 2021
Tack kedeskog
Omdömet skrevs 30 augusti 2021

En stor besvikelse. Ett gammalt hotell som hade behövt renoveras för länge sedan. Saknades handdukar till alla på rummet trots att extra gäster var anmälda. Enkla saker som tvål vid handfat saknades. Stopp i handfatet. Det ska städet märka när. Värst var frukostbuffén där folk stod i kö närmare en halvtimme för att komma fram till buffén. Inga möjligheter att backa om eftersom kom aldrig avtog trots att man fick en tid när man var tvungen att infinna sig. Finns bättre alternativ i Norrköping.

Tack Navigate54612533580
Omdömet skrevs 30 augusti 2021

Vårt första besök i Norrköping började med ett trevligt bemötande på hotellet i receptionen. Kom upp till vårt rum som hade allt man kan önska. Fruktkorgen vi beställt var jätte fin och god. Morgonen innan avresan mot Estland blev den bästa frukost man kan önska sig.

Tack BengtE74
Omdömet skrevs 28 augusti 2021 från mobil enhet

Minimalt rum utan utlovad utrustning. Trång frukost som fick ätas i vestibulen. Ok utbud för den med vanliga preferenser. Inte ok för veganer, vegetarianer eller intoleranta. Ok läge i stan. Receptionen svarar inte i telefonen. Betalning vid incheckning.

Rumstips: Passa dig för rum mot vinterträdgården. Du har då människor direkt utanför fönstret till ditt rum och sängen direkt vid samma fönster.
Restyp: Reste ensam
Tack SwedenSweden123
Omdömet skrevs 23 augusti 2021

Tråkigt att ännu en resa till Norrköping slutar med att Elite inte klarar av att leverera.
Snäppet bättre än mitt senaste besök, ska tilläggas att de följde upp både från medlemsservice & hotell ledningen som bad om ursäkt och åtgärdade problemen till andra natten.

Saker som kan göras bättre.
Svara i telefonen när man ringer för att boka. Låta en checka in som walk in när ni inte svarar. (utan att alltid behöva boka online) som en vanlig hotell kedja kunna erbjuda betalning vid utcheckning ifall man vill ta något från minibaren eller sätta upp mat/dryck från er restrung på rummet...
Tråkigt att ni bara var snäppet bättre än mitt tidigare besök hos er. ända positiva är att ni får 4 poäng mer än Elite Park Aveny.

Tack TravelJesper