Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Tripadvisor128 US$
Travelocity
eDreams
Orbitz.com
Trip.com147 US$
Omdömet skrevs 12 augusti 2021 från mobil enhet

Skall försöka att vara lite positiv, även om det blir lite besvärligt
Sannolikt inte ett hotell som får ett återbesök av mig !
Varför ? En mängd små detaljer som inte fungerade speciellt bra, mycket otydlig information och inte minst ett ” eget” garage som låg en bra bit ifrån hotellet.
Bodde alldeles intill hissen och den var definitivt inte ljudlös utan man hörde den hela tiden !!! Där försvann nattsömnen!
Dålig information om när frukostserveringen började
Är snäll och ger trots allt godkänt….

Restyp: Reste i arbetet
Tack frankgf2014
Omdömet skrevs 12 augusti 2021 från mobil enhet

Så besviken på detta hotell!

Fick rum 741, högst upp med sneda fönster mot torget.
Fönstret var inte stängt så jag skulle stänga fönstret. Det var inte tätt mellan fönstret och nederdelen av fönstret. Fattades nästan 1 cm, så kunde se ut. Skulle dra ned rullgardinen men den täckte inte ens rutan och mörkläggde inte ens.

Gick ned för att byta rum fick ett rum där det var fläckar på lakanet, men där kom dom och bädda om.
Gardinerna i rummet mörkläggde inte och ljuset kom igenom även uppe vid taket.

Dåligt städat, då det fanns hårstrå kvar i badkaret och skinnfåtöljerna var fläckar på. Dom kunde bara tagit en trasa och torkat av dom.
Sängen var väldigt mjuk, men kuddarna var helt okej.

Hissarna var sega och telefonsladden bara hängde i luften i hissen.
Frukosten: Juicen var varm, plättarna var kalla och smakade ingenting.
Äggröran var kall och då var jag ändå nere klockan 7 båda dagarna.
Så det blev bara mackor till frukost.

En bekant bodde på hotellet för 2år sen, dom hade dubbelrum med mycket bättre säng.

Det som var bra med hotellet var läget vid vattnet och nära till stationen.

Restyp: Reste ensam
1  Tack missepissen
Omdömet skrevs 12 augusti 2021

Ande gången för oss på detta hotellet och vi är lika nöjda båda gångerna. Stora, prisvärda familjerum. Barn upp till 12 år äter gratis på hotellets pub/restaurang (Bishop Arms), även glass och leksaker till barnen ingår. Trevlig personal och bra frukost. Bra läge i stan.

Omdömen sammanställs i samarbete med Elite Hotels of Sweden
Tack annaida2021
Omdömet skrevs 9 augusti 2021

Trevlig personal! Bra customer service! Bad om fönster i rummet och fick fint stort fönster, även bra kommunikation om detta. Helt okej frukost, fint att man kunde sitta i Bishop Arms! Skön säng, bra badrumsspegel ljus! Snyggt badrum!

Hade gärna sett att det var bättre städat och att man sett till att rummet var mer i ordning. Flagnande färg på dörrkarm, svarta fläckar (mögel?) i kakelfogarna i duschen, lösa takplattor som vi fick peta till själva för att man inte skulle se rätt upp igenom taket (i badrummet), lös/trasig ”tvålbehållare” i duschen… Man kunde också höra andra gäster genom ventilationen (inte jättejobbigt, hände bara en kort gång men värt att nämna). Sladdar bakom TVn syntes lite väl mycket (nån grej som skulle dölja dem hade liksom lossnat?) (jag letade efter HDMI kabel, fanns inte och heller inte Google Play eller så). Små saker som ändå gör stor skillnad på helhetsintrycket!

Tack laurabV3714HO
Omdömet skrevs 9 augusti 2021

Väldigt trevligt hotell som hade allt, bra service i receptionen och trevligt med att kunna ta sig kaffe mm, bra rum, god frukost och god mat på puben. Trevligt utanför för hotellet med Tyska torget och vattnet på andra sidan.

Omdömen sammanställs i samarbete med Elite Hotels of Sweden
Tack mekn333