Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com134 US$
Priceline134 US$
eDreams134 US$
Agoda.com134 US$
Trip.com142 US$
Omdömet skrevs 12 augusti 2021

Ande gången för oss på detta hotellet och vi är lika nöjda båda gångerna. Stora, prisvärda familjerum. Barn upp till 12 år äter gratis på hotellets pub/restaurang (Bishop Arms), även glass och leksaker till barnen ingår. Trevlig personal och bra frukost. Bra läge i stan.

Omdömen sammanställs i samarbete med Elite Hotels of Sweden
Tack annaida2021
Omdömet skrevs 9 augusti 2021

Trevlig personal! Bra customer service! Bad om fönster i rummet och fick fint stort fönster, även bra kommunikation om detta. Helt okej frukost, fint att man kunde sitta i Bishop Arms! Skön säng, bra badrumsspegel ljus! Snyggt badrum!

Hade gärna sett att det var bättre städat och att man sett till att rummet var mer i ordning. Flagnande färg på dörrkarm, svarta fläckar (mögel?) i kakelfogarna i duschen, lösa takplattor som vi fick peta till själva för att man inte skulle se rätt upp igenom taket (i badrummet), lös/trasig ”tvålbehållare” i duschen… Man kunde också höra andra gäster genom ventilationen (inte jättejobbigt, hände bara en kort gång men värt att nämna). Sladdar bakom TVn syntes lite väl mycket (nån grej som skulle dölja dem hade liksom lossnat?) (jag letade efter HDMI kabel, fanns inte och heller inte Google Play eller så). Små saker som ändå gör stor skillnad på helhetsintrycket!

Tack laurabV3714HO
Omdömet skrevs 9 augusti 2021

Väldigt trevligt hotell som hade allt, bra service i receptionen och trevligt med att kunna ta sig kaffe mm, bra rum, god frukost och god mat på puben. Trevligt utanför för hotellet med Tyska torget och vattnet på andra sidan.

Omdömen sammanställs i samarbete med Elite Hotels of Sweden
Tack mekn333
Omdömet skrevs 9 augusti 2021

Vi är nöjda med vår vistelse på hotellet. Stort rum (superior) med sköna sittfåtöljer. Sköna sängar. AC fanns på rummet, fläkten var lite högljudd med det blev svalt och skönt. Badrummet var lite litet men det funkade. Städningen var helt okej.
Bra frukost med något som passar alla.
Trevlig och serviceinriktad personal.
Vi bodde på våning sju och använde hissen en del. Den var väldigt långsam.
Garage finns en bit bort, 160kr/dygn, men väldigt trånga parkeringar, speciellt då en del parkerar slarvigt.

Datum för vistelsen: juli 2021
2  Tack HeleneA636
Omdömet skrevs 8 augusti 2021

Negativt: Tyvärr Ej vad Jag förväntade Mig av Elit Grand Hotell. Mitt rum var med en sliten heltäckningsmatta som var fläckad av fukt och smuts, ej acceptabelt tycker Jag. Städpersonalen hade gjort vad de kunnat i rummen men slitaget gör ändå intrycket ofräscht. Låset på balkongdörren var trasigt så när Jag skulle öppna för att få lite svalka behövde jag "reparera" först. Väldigt varmt på rummet men utan AC så blir det naturligtvis så mitt i sommarvärmen. Mina döttrars Rum var med trägolv men även där smutsigt och lite ofräscht. Vet inte om Just Vi hade otur med rummen. Trots tidsbokningen för frukost var det mycket trångt och lång kö, kändes Ej bra, speciellt i dessa tider.
Positivt: Sängen var för Mig helt perfekt, Badrummet rent och fräscht, Bra läge i Staden och den lilla frukost vi kom åt smakade bra.

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack Evald61