Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com134 US$
Priceline134 US$
eDreams134 US$
CheapTickets134 US$
Hurb142 US$
Omdömet skrevs 9 augusti 2021

Vi är nöjda med vår vistelse på hotellet. Stort rum (superior) med sköna sittfåtöljer. Sköna sängar. AC fanns på rummet, fläkten var lite högljudd med det blev svalt och skönt. Badrummet var lite litet men det funkade. Städningen var helt okej.
Bra frukost med något som passar alla.
Trevlig och serviceinriktad personal.
Vi bodde på våning sju och använde hissen en del. Den var väldigt långsam.
Garage finns en bit bort, 160kr/dygn, men väldigt trånga parkeringar, speciellt då en del parkerar slarvigt.

2  Tack HeleneA636
Omdömet skrevs 8 augusti 2021

Negativt: Tyvärr Ej vad Jag förväntade Mig av Elit Grand Hotell. Mitt rum var med en sliten heltäckningsmatta som var fläckad av fukt och smuts, ej acceptabelt tycker Jag. Städpersonalen hade gjort vad de kunnat i rummen men slitaget gör ändå intrycket ofräscht. Låset på balkongdörren var trasigt så när Jag skulle öppna för att få lite svalka behövde jag "reparera" först. Väldigt varmt på rummet men utan AC så blir det naturligtvis så mitt i sommarvärmen. Mina döttrars Rum var med trägolv men även där smutsigt och lite ofräscht. Vet inte om Just Vi hade otur med rummen. Trots tidsbokningen för frukost var det mycket trångt och lång kö, kändes Ej bra, speciellt i dessa tider.
Positivt: Sängen var för Mig helt perfekt, Badrummet rent och fräscht, Bra läge i Staden och den lilla frukost vi kom åt smakade bra.

Tack Evald61
Omdömet skrevs 7 augusti 2021 från mobil enhet

Smutsigt rum och ingen ac. Varmt och det enda hjälp som fanns var en bordsfläkt. Rummet väldigt litet och badrummet ännu mindre. Trasig toasits. Endast ett av sängborden hade lampa. Normal frukost, inget extra. Dock väldigt sköna sängar!!

Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack Anna S
Omdömet skrevs 6 augusti 2021

Helt enkelt super!! Bra läge, fräscha rum, bra service & god frukost (även om jag saknade Ägg Benedict) … Testa gärna Negroni på Bishop Arms! Den var helt fantastisk!!
Parkering var inget större problem, fanns på gatorna runtomkring. Men om du har elbil som behöver laddas får du köra en liten bit bort.

Datum för vistelsen: augusti 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med Elite Hotels of Sweden
Tack 691rebeckak
Omdömet skrevs 4 augusti 2021

Besökte er i samband med besök av Kolmården.
Ångrar att vi inte valde hotellet vi bodde på sist..
städning av rummet var under all kritik, dammigt, hårigt och allmänt smutsigt. Slarvigt bäddat och smutsiga handdukar. Badrummet luktade svett och avlopp. Rummet hade varken ac eller någon typ av ventilation, dock fanns en fläkt som bara gick på 1 hastighet. Skulle parkerat i ”deras” garage men platserna var så små och övriga besökare parkerade väldigt dåligt så vår bil fick inte ens plats, fick istället hålla längs gatorna..
första och sista gången vi bodde på detta hotellet.

1  Tack fredriikk