Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com134 US$
Priceline134 US$
CheapTickets134 US$
eDreams134 US$
Trip.com142 US$
1924 av 742 omdömen
Omdömet skrevs 8 augusti 2021

Negativt: Tyvärr Ej vad Jag förväntade Mig av Elit Grand Hotell. Mitt rum var med en sliten heltäckningsmatta som var fläckad av fukt och smuts, ej acceptabelt tycker Jag. Städpersonalen hade gjort vad de kunnat i rummen men slitaget gör ändå intrycket ofräscht. Låset på balkongdörren var trasigt så när Jag skulle öppna för att få lite svalka behövde jag "reparera" först. Väldigt varmt på rummet men utan AC så blir det naturligtvis så mitt i sommarvärmen. Mina döttrars Rum var med trägolv men även där smutsigt och lite ofräscht. Vet inte om Just Vi hade otur med rummen. Trots tidsbokningen för frukost var det mycket trångt och lång kö, kändes Ej bra, speciellt i dessa tider.
Positivt: Sängen var för Mig helt perfekt, Badrummet rent och fräscht, Bra läge i Staden och den lilla frukost vi kom åt smakade bra.

Tack Evald61
Omdömet skrevs 7 augusti 2021 från mobil enhet

Smutsigt rum och ingen ac. Varmt och det enda hjälp som fanns var en bordsfläkt. Rummet väldigt litet och badrummet ännu mindre. Trasig toasits. Endast ett av sängborden hade lampa. Normal frukost, inget extra. Dock väldigt sköna sängar!!

Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack Anna S
Omdömet skrevs 6 augusti 2021

Helt enkelt super!! Bra läge, fräscha rum, bra service & god frukost (även om jag saknade Ägg Benedict) … Testa gärna Negroni på Bishop Arms! Den var helt fantastisk!!
Parkering var inget större problem, fanns på gatorna runtomkring. Men om du har elbil som behöver laddas får du köra en liten bit bort.

Datum för vistelsen: augusti 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med Elite Hotels of Sweden
Tack 691rebeckak
Omdömet skrevs 4 augusti 2021

Besökte er i samband med besök av Kolmården.
Ångrar att vi inte valde hotellet vi bodde på sist..
städning av rummet var under all kritik, dammigt, hårigt och allmänt smutsigt. Slarvigt bäddat och smutsiga handdukar. Badrummet luktade svett och avlopp. Rummet hade varken ac eller någon typ av ventilation, dock fanns en fläkt som bara gick på 1 hastighet. Skulle parkerat i ”deras” garage men platserna var så små och övriga besökare parkerade väldigt dåligt så vår bil fick inte ens plats, fick istället hålla längs gatorna..
första och sista gången vi bodde på detta hotellet.

1  Tack fredriikk
Omdömet skrevs 1 augusti 2021

Allt, till att börja med så blev vi lurade av receptionspersonalen när vi skulle checka in, det var problem med datan så vi fick parkera vår bil under tiden i ett väldigt trångt garage så det tog lite tid.
När vi kommer tillbaka så var allt fixat och vi går upp till vårt Deluxe-rum som vi har betalt extra för , då visar det sig att rummet är inte färdigt trots att klockan är närmare 17:00 och vår incheckning börjar kl 15:00, det var därför vi blev "fördröjda" vid incheckningen. Tänk om vi hade valt att checka in kl 15:00 som var vår rättighet?? Dagen efter så blev inte ens vår säng bäddad, detta retade upp oss så då började vi att kontrollera städningen och denna visade sig att vara under all kritik, tur man inte är damm-allergiker, det låg använda öronpropps-paket i sängbordslådorna, lampor som inte fungerar, glödlampor som fattas och spräckt handfat och allmänt slitet. Första dagen så var det acceptabel kö till frukosten men nästa dag var det helt sjukt lång kö. Vi tänkte säga till vid utcheckningen men då det var folk i kö så frågar personalen om vi bara skall checka ut så kunde hon ta hotellkortet. Kan tillägga att vi har bott på en hel del Elite-hotell och alltid varit nöjda med dem, vi har valt dem istället för First-hotell men inte mer. Kommer även att bifoga bilder till hotellet.

Omdömen sammanställs i samarbete med Elite Hotels of Sweden
1  Tack Patrik N