Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
De lägsta priserna för din vistelse
Expedia.com
Hotels.com
1 237 kr
Frukost ingår
Bli belönad med One Key
Priserna tillhandahålls av våra partner och återspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som våra partner känner till. Mer information finns hos våra partner.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i närheten
Filtrera
Listan uppdateras ...
520525 av 795 omdömen
Omdömet skrevs 22 juni 2015 från mobil enhet

Fint hotell med mycket trevlig personal. Bodde i familjerum på femte våningen med mannen, en treåring och en fyra månaders. Gick jättebra och hotellpersonalen ordnade fram både säng till vår stora son samt en resespjälsäng till vår minsta. Något slitet i vårt rum men kändes fortfarande stort och fräscht. Det pågår just nu renovering så kan tänka mig att det bara kan bli bättre. Jättegod frukostbuffé med mycket att välja på!

Tack Emelie E
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Frida N, Informationsansvarig på Elite Grand Hotel Norrköping, svarade på det här omdömetSvarade 24 juni 2015

Hej Emelie, Precis som du skriver så håller vi på att renovera, men jag är glad att ni trvides bra i ert rum trots att det kanske var något äldre. Vad roligt att du gillade frukosten! Varmt välkommen tillbaka! Hälsningar, Frida Nordström, Elite Grand Hotel

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 22 juni 2015

Bra läge och ett ok hotell. Bodde i familjerum som inte var det fräschaste ( med tanke på Elites önskenivå och vision). Väldigt litet badrum. Hotellet byggs om så det är möjligt att mina minus ovan blir åtgärdade.

• Restyp: Reste med familjen
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med det här hotellet
Tack sasnitz

Hej,

Precis som du skriver så håller vi just nu på med en omfattande renovering av både rum och badrum. Inom en snar framtid kommer alla rum att hålla en jämn standard.

Varmt välkommen tillbaka!

Hälsningar, Jonna Lidstedt, Elite Grand Hotel

Omdömet skrevs 10 juni 2015 från mobil enhet

Hotellfrukosten är toppen
Äggröran bland den godaste vi ätit.
Våfflorna var stora och goda som man gräddade själv.
God lax och sill.
Maten var fräsch, trots att vi va där i slutet av frukosten.
Vi kan verkligen rekommendera denna måltid.
Matsalen va väl inte den mysigaste.

1  Tack keiths91
Frida N, Informationsansvarig på Elite Grand Hotel Norrköping, svarade på det här omdömetSvarade 11 juni 2015

Hej, Vad roligt att ni gillade vår frukostbuffé! Vår plan är att bygga ut restaurangen, men det kommer vi som först kunna göra när vi renoverat alla rum och badrum som vi gör just nu. Varmt välkommen tillbaka till oss! Hälsningar, Frida Nordström, Elite Grand Hotel

Omdömet skrevs 30 maj 2015

Trevlig personal och fint rum.Och en fantastisk frukost och perfekt läge.
Väldigt hjälpsamma.
Toaletten var fin blev dock översvämning i avloppet när man duschade ,men inget man dog av.Rent o snyggt var det med

Datum för vistelsen: maj 2015
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med det här hotellet
Tack Stoffe S
Frida N, Informationsansvarig på Elite Grand Hotel Norrköping, svarade på det här omdömetSvarade 1 juni 2015

Hej Stoffe, Tack för din fina recension! Vi ska se över avloppet i ert rum.
Varmt välkommen tillbaka till oss!
Med vänliga hälsningar, Frida Nordström, Elite Grand Hotel

Omdömet skrevs 27 maj 2015 från mobil enhet

Rummen är små och spartanskt inredda. Lite slitna. Långa och trånga korridorer. Frukosten är å andra sidan mycket bra. Får man ett rum mot ån hör man skrålar från puben riktigt bra. Hotellet är fyrstjärnigt, tre vore närmre verkligheten.

Datum för vistelsen: maj 2015
Restyp: Reste i arbetet
Tack Peter_S_1957
Frida N, Informationsansvarig på Elite Grand Hotel Norrköping, svarade på det här omdömetSvarade 28 maj 2015

Hej Peter, Vi är just nu i full gång med renovering av många rum & badrum. Då vi ligger såpass centralt så är det tyvärr oundvikligt, de ljud från gatorna och uteserveringen runt omkring. Jag hoppas att ni inte upplevde det som för störande. Vad trevligt att du tyckte att frukosten var bra. Varmt välkommen tillbaka! Med vänliga hälsningar / Frida Nordström, Elite Grand Hotel, Norrköping

Visa fler omdömen