Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
De lägsta priserna för din vistelse
Booking.com
Bli belönad med One Key
Hotels.com
1 237 kr
Bli belönad med One Key
Priserna tillhandahålls av våra partner och återspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som våra partner känner till. Mer information finns hos våra partner.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i närheten
Filtrera
Listan uppdateras ...
584589 av 795 omdömen
Omdömet skrevs 30 juni 2012

Vi bodde med två barn innan Kolmårdsbesöket och är överlag nöjda. Lätt att få parkering utanför hotellet (80 kr/dygn), gratis wifi på rummet, fräscht nyrenoverat familjerum. Ett minus är att det inte fanns SVT:s Barnkanalen inställd på tvn. Vi åt middag i puben på hotellet och de hade bra barnmeny. Läget är oslagbart i Norrköping.

Datum för vistelsen: juni 2012
Restyp: Reste med familjen
2  Tack Uppsala_Matte
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Omdömet skrevs 29 april 2012

Bra hotell som som är extra bra på Söndag, då det är sovmorgon och man ej behöver checka ut förrens klockan 18... Och frukosten är även den extra länge. Bra mat, trevlig personal, bra läge och helt okej rum... Inget utöver det vanliga, men det funkar alltid bra...

Datum för vistelsen: april 2012
  • Restyp: Reste med vänner
2  Tack raxszeon
Omdömet skrevs 26 mars 2012

Fick ett underbart delux rum till bra pris, bra frukost utbud och bra läge. Lite rörigt med personal kontakten och synd att det var öppet mellan puben och hotellet.

Datum för vistelsen: mars 2012
  • Restyp: Reste med vänner
Tack JeKa_12
Omdömet skrevs 5 februari 2012

Ett fyrstjärnigt hotell som renoverar badrummen med helkaklade väggar och klinkersgolv bör då också installera golvvärme. Det var kallt!! :-(

Hotellets läge är perfekt och för övrigt var vårt delux-rum helt okej, fräscht och med utsikt över Motala Ström. Synd bara att man inte kunde gå ut på balkongerna då dessa var i så dåligt skick att de var avspärrade...

Vi bodde här två nätter och tyvärr levde inte städningen upp till vad man förväntar sig av ett fyrstjärnigt hotell. Vinglasen diskades inte. Tvättstället var av den "moderna" varianten som ser ut som en vit skål som står på en bordsskiva. Eftersom det inte fanns någon tvålkopp fick tvålen glida omkring på bordsskivan - som inte rengjordes.

Frukosten är bra, mycket att välja på. Receptionen är bemannad dygnet runt, så man undrar vad vitsen är med en lobby-bar som inte är öppen efter att puben har stängt.

Allt detta är ju visserligen bara småsaker, men man lever som sagt inte upp till fyrstjärnig hotellstandard...

Datum för vistelsen: januari 2012
  • Restyp: Reste som ett par
Tack KOASweden
Omdömet skrevs 22 januari 2012

Hotellet ligger väldigt bra, nära tågstationen och i centrala Norrköping. Delar av hotellet verkar renoverat men rummet jag bodde i var omodernt och slitet. Väldigt bra frukostbuffé dock. Varierande bemötande i receptionen.

Datum för vistelsen: januari 2012
  • Restyp: Reste i arbetet