Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com202 US$
Agoda.com213 US$
eDreams203 US$
Priceline213 US$
Orbitz.com202 US$
Omdömet skrevs 15 september 2021

Fantastisk personal som får en att känna sig välkommen och speciell! Både på hotellet och restaurangen.
God mat och frukost.

Bekväm säng och bra att kunna välja olika kuddar utifrån egna behov.
Jag älskade regnskogsduschen också.

Jag/vi kommer garanterat tillbaka!

Tack Nakar111
Magnus Malm, Ägare på The Lamp Hotel, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Hej Nakar111,
Människor uppskattar och upplever verkligen saker olika. Vi är otroligt glada över att ni hade en trevlig vistelse hos oss, de flesta av våra gäster brukar uppskatta sitt besök på The Lamp, medan ett fåtal aldrig vill komma tillbaka. Men att få läsa att ni kände er välkomna hos oss, uppskattade vårt hotell, restaurang, våra Carpe Diem sängar, menyn på olika kuddar vi har att erbjuda samt det viktigaste - vår personal - får mig som ägare lycklig.

Ni är mer än välkomna tillbaka till oss igen!

Omdömet skrevs 11 september 2021

Fantastisk vistelse som överträffade allt vi hade kunnat önska. Ångbastun var så galet skön. Chef’s menu (Avokado, Schnitzel, Jordgubb) var bland det godaste vi ätit. Vilka smaksensationer! Rummen, jättemysiga. Personalen, världsklass Dofterna, mmm ✨✨✨
Tusen tack, vi kommer tillbaka!!

Tack Gwen K

Hej Gwen K,
Vad trevligt att få läsa er recension efter ert besök på The Lamp Hotel, Restaurant & SPA! Vi blir verkligen glada att vi lyckades överträffa era förväntningar. Ni verkar ha uppskattat allt från vår ångbastu till vår chef´s choice, rummen och vår personal.

Ni är hjärtligt välkomna tillbaka till oss!

Omdömet skrevs 11 september 2021

Hotellet var i helhet trevligt, likaså personalen. Frukosten ok. Middagen vi åt i restaurangen var däremot väldigt god och prisvärd. Intressanta fantasifulla smaker. Tycker för övrigt att priset för rummet var väl högt i förhållande till vad man fick.

Tack ilund871917

Hej ilund871917, tusen tack för att ni tog er tid att recensera oss. Kul att ni uppskattade The Lamp med vår personal i sin helhet.
Kul också att ni uppskattade maten i vår restaurant med fantasifulla smaker.

Vi hoppas få välkomna er tillbaka till The Lamp!

Omdömet skrevs 10 september 2021

Vi hade jätte trevlig helg på The Lamp. hela upplevelse överträffade våra förväntningar. Rent, lugnt och mycket spa känsla över det hela. Toppen på det hela var vår middag , maten och drinkar var suveräna. Oskar, Marcus i baren och chef William B gjorde vår kväll värt o minnas. Varmt rekommenderar besök till The Lamp. vi kommer tillbaka, det är säker.

Tack Mario R

Hej Mario R, det är med glädje jag och min personal har tagit del av er upplevelse hos oss. Vad trevligt att få läsa att vi överträffade era förväntningar och att ni upplevde The Lamp rent, lugnt och en skön spa-känsla. Väldigt roligt också att ni uppskattade middagen med vår meny och drinkar.
Oskar och Marcus i vår bar är grymma killar och vår chef William verkar även han gjort bra intryck på er.
Vi är väldigt glada att ni valde The Lamp Hotel, Restaurant & SPA.

Varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 30 augusti 2021

Lyxigt från topp till tå. Superfina hotellrum, lyxig restaurang med kunnig personal, grymt SPA (om än lite litet). Massageterapeuten var också duktig. Vi kan absolut tänka oss att besöka the Lamp Hotel igen.

Datum för vistelsen: augusti 2021
1  Tack viktormsvensson
Magnus Malm, Ägare på The Lamp Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 3 september 2021

Hej viktormsvensson,

Tack för att du tog dig tid att recensera oss, vi alla får så många förfrågningar om att recensera allt från hotellbesök till när man köper nåt online, så vi blir otroligt glada att du ägnade tid åt oss. För oss är det väldigt viktigt att få höra våra gästers upplevelser, det är på så sätt vi kan förbättra oss om det är konstruktiv kritik.

Vad roligt att få läsa att ni uppskattade allt från hotellrummen, restaurangen och vårt SPA. Kul också att du nämner vår duktiga personal.

Ni är hjärtligt välkomna tillbaka till oss!