Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com211 US$
eDreams201 US$
Priceline211 US$
CheapTickets211 US$
Prestigia.com218 US$

Oskar levererar fullständig service och expertkunskaper i drinkar och tillbehör… 10* och 5plus. Gjorde våran kväll fulländad. Bästa ölen kirin var galet bra och blev vår nya favvo bira. Vi kunde inte bli nöjdare allt var fantastiskt Utan Oskar no party!!!!!!!!!

Tack devvan81
Magnus Malm, Ägare på The Lamp Hotel, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

God kväll devvan81,

Oskar är grym på drinkar och service! Kul att du också noterade detta, och det betyg du ger honom är ju full pott. Han är stolt som en tupp:-) och tackar för din fina recension.

Varmt välkommen tillbaka till oss, skål från Oskar och hans kollegor.

Ett hotell som hade kunnat vara helt fantastiskt men som tyvärr föll på punkten att rummet helt enkelt kändes lite slitet och skamfilat. När jag läser recensionerna ser jag att hotellet gradvis renoveras och hoppas på att få ett sådant rum om jag besöker hotellet igen.

Städningen var inte den bästa (mörka hårstrån i badrummet). Sa till om detta i receptionen och tyckte synd om den stackars receptionisten som fick lämna receptionen obevakad och springa upp och städa en snabbis. Receptionen kändes underbemannad jämfört med hotellets andra avdelningar.

Besökte spaavdelningen som var mycket trevlig och lyxig. Var dock en del stökiga gäster som trots tillsägelse härjade i poolen.

Maten i restaurangen var fantastisk och personalen likaså. Frukosten var trevlig med färskpressad juice och roliga shots, kändes lyxig!

Datum för vistelsen: mars 2021
1  Tack friben

Hej friben,

Tack för att du tog dig tid att recensera oss efter ert besök. Precis som du noterat, så har de flesta av våra 49 hotellrum renoverats med nya ytskikt, sängar, inredning och färgsättning. Tyvärr verkar du ha fått ett av de få rum som inte genomgått denna renovering ännu. Jag hoppas du kan tänka dig att återvända till oss, be då om att få ett nyrenoverat rum.

Roligt ända att ni uppskattade vårt SPA, även om det tyvärr verkar ha funnits några personer som inte kunde respektera våra regler. Vi beklagar detta.

Kul också att ni uppskattade vår restaurang, personal och frukost.

Omdömet skrevs 12 augusti 2021 från mobil enhet

Hotellets bar spelade hög musik. Gick inte att sova förrän de slutade runt midnatt. Lät ungefär som att bo ovanför studentnation.

Personalen förstod inte riktigt varför jag var missnöjd med min vistelse. De menade att jag hade blivit informerad att detta kunde eventuellt uppstå vid fint väder. Det stod faktiskt lääääääängst ner i bokningsbekräftelsen att vissa rum kunde påverkas. Så jag fick helt enkelt skylla mig själv.

De visste att vi reste med barn, varför inte då föreslå ett rum som inte påverkas av hög musik sent inpå natten?

En hotellverksamhets kärnverksamhet är att tillhandahålla övernattning. I konceptet övernattning ingår sömn. Varför har man då en annan verksamhet som direkt motarbetar den andra? Detta hela borde ha gått att lösa på ett smartare sätt.

Frukost helt ok. Hade säkert varit mer imponerad om inte alla varit trötta och irriterade pga utebliven sömn.

Rumstips: Norrköping jättefin stad särskild längs strömmen. Trevliga lekplatser
Datum för vistelsen: juli 2021
Tack Seaside93199

Seaside93199,

Tack för att ni tog er tid att recensera oss öven om ni inte verkar helt nöjda med er vistelse.

Precis som du skriver så finns information om att vi spelar musik på vår innergård och att vissa rum kan påverkas.
Att vi inte erbjöd ett annat rum kan nog dels bero på att vi var fullbokade och dels för att de flesta trots allt uppskattar att få bo i dessa rum, men för den skull hoppas jag ingen uttryckte sig på det sätt att ni fick skylla er själva.

The Lamp består av hotell, restaurant, bar och ett SPA. Vi försöker på bästa sätt få samtliga enheter att leverera service, trivsel och upplevelse, och lite musik får restaurang och bar att bli trevligare. Det är en avvägning hela tiden vart ljudvolymen ska ligga på för nivå för att inte gästerna i hotellrummen ska bli störda, men att ända restaurang- och bargästerna ska få en trevlig kväll. I ditt fall verkar vi tyvärr ha failat, det beklagar vi självklart. Vi har ett helt år av stora förluster efter pandemin vi försöker knapra in på, det har varit allt annat än roligt att vara i denna bransch för allt från ägare, personal och gäst.

Roligt ändå att vår frukost upplevdes ok trots brist på sömn.

Kan ni tänka er att komma tillbaka till oss, så be om ett rum där ni inte blir störda av musiken.

Vi hoppas ni kan återvända och ge oss en ny chans. Ha en fortsatt trevlig sommar!

Omdömet skrevs 11 augusti 2021

Personalen på hotellet var väldigt service minded
Väldigt fräscha/nyrenoverade rum och bra luftkonditionering.
Det roliga var med hissen, han som pratade med norrköpings dialekten.
Bra utbud på frukosten.

Tack serhandeafdumb

Hej serhandeafdumb,

Ni har gett oss full pott på samtliga delar, men ändå "bara" en 4:a i helhetsbetyg. Jag blir nyfiken att få höra vad ni ändå upplevde som negativt i er helhetsbedömning av oss.

Roligt ändå att få läsa att ni var nöjda med vår personal, service, tyckte våra hotellrum var fräscha, luftkonditioneringen, hissen med östgötsk dialekt :-) och vår signatur frukost.

Omdömet skrevs 11 augusti 2021

Fina stora rum med bra restaurang och fantastisk frukostbuffé. Dyrt spa i förhållande till dess utbud. Väldigt hög musik från baren
under middagen och som hördes väl inifrån rummen till sent in på kvällen.

Tack ablom630847

Hej ablom630847,

Tack för er recension av vårt hotell! Att få kloka och kritiska synpunkter sporrar oss att bli bättre och till slut kanske vi hamnar på topp-3 listan över Sveriges bästa hotell. Det är dit vi vill komma.