Vi ser att du anvÀnder en webblÀsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske dÀrför inte visas som den ska.Vi stöder följande webblÀsare:
De lÀgsta priserna för din vistelse
Kostnadsfri avbokning till den 21-10-30
Expedia.com198 US$
eDreams202 US$
Agoda.com213 US$
Priserna tillhandahÄlls av vÄra partner och Äterspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som vÄra partner kÀnner till. Mer information finns hos vÄra partner.
SÄ hÀr pÄverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i nÀrheten
ResenÀrstyp
Tid pÄ Äret
SprÄkAlla sprÄk
Fler sprÄk
LÀs vad resenÀrer sÀger:
18–23 av 1 101 omdömen
Omdömet skrevs 11 augusti 2021

Fina stora rum med bra restaurang och fantastisk frukostbuffé. Dyrt spa i förhÄllande till dess utbud. VÀldigt hög musik frÄn baren
under middagen och som hördes vÀl inifrÄn rummen till sent in pÄ kvÀllen.

Tack ablom630847
Detta Àr ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Magnus Malm, Ägare pĂ„ The Lamp Hotel, svarade pĂ„ det hĂ€r omdömetSvarade 24 augusti 2021

Hej ablom630847,

Tack för er recension av vÄrt hotell! Att fÄ kloka och kritiska synpunkter sporrar oss att bli bÀttre och till slut kanske vi hamnar pÄ topp-3 listan över Sveriges bÀsta hotell. Det Àr dit vi vill komma.

Varmt vÀlkomna tillbaka till oss!

Rapportera svaret som olÀmpligt
Detta Àr det subjektiva svaret frÄn en representant för företaget och inte frÄn TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 8 augusti 2021

JÀttetrevligt hotel, lyxigt men ÀndÄ personligt. Asiatiska smaker i köket, perfekt frukostbuffé.
SPA var lyxig men kunde innehÄlla nÄgon mer pool eller bastu.
All in all, toppen! rekommenderas varmt!!

Tack 662jojo

Hej 662jojo,

Vad glad jag blir att ni uppskattade The Lamp Hotel och att ni tyckte det var lyxigt. Det Àr nÀmligen precis sÄ vi vill bli uppfattade!

VÄrt kök jobbar för en cross-over mellan det asiatiska och svenska köket, och mÄnga uppskattar vÄrt sÀtt att skapa dessa smaker.
Trevligt att höra att ni gillade vÄr frukost ocksÄ, med den vill vi erbjuda en rik men ÀndÄ nyttig variant med endast de bÀsta rÄvarorna.

NÀr vi byggde vÄrt SPA sÄ grÀvde vi ur kÀllaren pÄ fastigheten. Det var extremt mycket arbete, tog över tvÄ Är och tvingade oss att vÀlja dom saker som vi tyckte var det bÀsta för vÄrt SPA. Vi hade inga andra ytor att arbeta med, sÄ vi fick helt enkelt inte plats med mer saker Àn de tvÄ pooler och tvÄ bastu vi har plus ett isrum utöver duschar och omklÀdningsrum.

Ni Àr hjÀrtligt vÀlkomna tillbaka och njuta av The Lamp Hotel, Restaurant & SPA!

Omdömet skrevs 8 augusti 2021

Ett dygn av suverÀn ÄterhÀmtning......
Middagen var fantastisk och imponerande! Rum, frukost och spa inbjudande och toppklass. Bemötande frÄn ALLA anstÀllda var positivt och inspirerande.
Supernöjda!!

Tack G319AAsusanne

Hej G319AAsusanne,

Att vi hade möjlighet att kunna erbjuda dig/er ett dygn av ÄterhÀmtning Àr nog det bÀsta betyg vi kan fÄ av en gÀst! Tack för att du/ni tog er tid att skriva nÄgra rader om er vistelse hos oss!

Middag, hotellrummet, frukost och vÄrt spa verkar ha fallit dig/er i smaken, det Àr vi vÀldigt glada för. Att dessutom fÄ höra att vÄr personal levererat service och bemötande i toppklass gör mig tÄrögd av glÀdje.

Varmt vÀlkomna Äter för lite mer ÄterhÀmtning:-)!

Omdömet skrevs 7 augusti 2021

Fint hotell mitt i city som hittat sitt eget koncept rakt igenom. Proffsigt, elegant och personligt. Fina rum och bra service. Trevligt restaurang med asiatisk touch som bjuder pÄ en bra variation. Fina rum som tyvÀrr var lite lyhörda bÄda mot gatan och rummen bredvid som tyvÀrr drog ner betyget en aning.

Tack Z1342OBannao

Hej Z1342OBannao,

Tack för att ni tog er tid att recensera oss, vÄra gÀsters kloka kritik och Äsikter Àr alltid till hjÀlp nÀr vi strÀvar efter att stÀndigt förbÀttra oss.

Vi har precis avslutat en uppfrĂ€schning och standardförbĂ€ttring pĂ„ de flesta av vĂ„ra rum, och det glĂ€djer oss att ni tycks ha uppskattat vĂ„rt koncept och den kĂ€nsla vi vill förmedla. Även er kommentar om vĂ„rt restaurangkoncept kĂ€nns positiv.
En del av vÄra rum ligger i en Àldre del av fastigheten som omfattas av vissa restriktioner att bl.a fÄ byta fönstren. De ligger ju dessutom ut mot gatan dÀr folk rör sig dÄ vi Àr ett cityhotell.

Om vi fÄr glÀdjen att fÄ ta hand om er fler gÄnger, sÄ be om ett rum med bÀttre ljudisolerade fönster.

Ni Àr varmt vÀlkomna tillbaka till The Lamp Hotel, Restaurant & SPA!

Omdömet skrevs 6 augusti 2021 frÄn mobil enhet

JĂ€ttemysigt hotell, vĂ€ldigt trevlig personal. Fina frĂ€scha rum. Frukosten var nĂ„got av det bĂ€sta jag Ă€tit pĂ„ lĂ€nge, helt fantastisk. Hela familjen var vĂ€ldigt nöjda. Kan rekommendera detta hotell! Lagom avstĂ„nd till tĂ„gstationen och allt annat

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack annaaneersensei

Hej annaaneersensei med familj,

Vad roligt att fÄ lÀsa er upplevelse pÄ The Lamp, det vÀrmer verkligen mig och min personal att fÄ höra om hur ni upplevde hotellet, personalen, rummen och er kommentar om vÄr frukost! Tusen tack!

Hela er hÀrliga familj Àr hjÀrtligt vÀlkomna tillbaka till oss!