2 personer tittar på det här hotellet
Orbitz.com198 US$
Trip.com689 US$
2025 av 1 101 omdömen
Omdömet skrevs 8 augusti 2021

Ett dygn av suverän återhämtning......
Middagen var fantastisk och imponerande! Rum, frukost och spa inbjudande och toppklass. Bemötande från ALLA anställda var positivt och inspirerande.
Supernöjda!!

Tack G319AAsusanne
Magnus Malm, Ägare på The Lamp Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 24 augusti 2021

Hej G319AAsusanne,

Att vi hade möjlighet att kunna erbjuda dig/er ett dygn av återhämtning är nog det bästa betyg vi kan få av en gäst! Tack för att du/ni tog er tid att skriva några rader om er vistelse hos oss!

Middag, hotellrummet, frukost och vårt spa verkar ha fallit dig/er i smaken, det är vi väldigt glada för. Att dessutom få höra att vår personal levererat service och bemötande i toppklass gör mig tårögd av glädje.

Varmt välkomna åter för lite mer återhämtning:-)!

Omdömet skrevs 7 augusti 2021

Fint hotell mitt i city som hittat sitt eget koncept rakt igenom. Proffsigt, elegant och personligt. Fina rum och bra service. Trevligt restaurang med asiatisk touch som bjuder på en bra variation. Fina rum som tyvärr var lite lyhörda båda mot gatan och rummen bredvid som tyvärr drog ner betyget en aning.

Tack Z1342OBannao

Hej Z1342OBannao,

Tack för att ni tog er tid att recensera oss, våra gästers kloka kritik och åsikter är alltid till hjälp när vi strävar efter att ständigt förbättra oss.

Vi har precis avslutat en uppfräschning och standardförbättring på de flesta av våra rum, och det glädjer oss att ni tycks ha uppskattat vårt koncept och den känsla vi vill förmedla. Även er kommentar om vårt restaurangkoncept känns positiv.
En del av våra rum ligger i en äldre del av fastigheten som omfattas av vissa restriktioner att bl.a få byta fönstren. De ligger ju dessutom ut mot gatan där folk rör sig då vi är ett cityhotell.

Om vi får glädjen att få ta hand om er fler gånger, så be om ett rum med bättre ljudisolerade fönster.

Ni är varmt välkomna tillbaka till The Lamp Hotel, Restaurant & SPA!

Omdömet skrevs 6 augusti 2021 från mobil enhet

Jättemysigt hotell, väldigt trevlig personal. Fina fräscha rum. Frukosten var något av det bästa jag ätit på länge, helt fantastisk. Hela familjen var väldigt nöjda. Kan rekommendera detta hotell! Lagom avstånd till tågstationen och allt annat…

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack annaaneersensei

Hej annaaneersensei med familj,

Vad roligt att få läsa er upplevelse på The Lamp, det värmer verkligen mig och min personal att få höra om hur ni upplevde hotellet, personalen, rummen och er kommentar om vår frukost! Tusen tack!

Hela er härliga familj är hjärtligt välkomna tillbaka till oss!

Omdömet skrevs 5 augusti 2021

Ett fint hotell med god service från trevlig personal. Restaurangen levererar hög kvalite, frukosten var ljuvlig och hotellrummen fina med sköna sängar att sova gott i. Jag rekommenderar hotellet till andra och kommer själv återvända nästa gång jag är i Norrköping. Jättenöjd.

Tack aohman335850
Magnus Malm, Ägare på The Lamp Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 23 augusti 2021

Hej aohman335850,

Vi försöker alltid sträva efter att få våra gäster att återvända till oss, och blir väldigt glada när ni dessutom rekommenderar oss vidare till andra. Det finns ingen reklam på jorden som är lika effektiv som när nöjda gäster berättar sin upplevelse.

Vad roligt att höra att ni tyckte vår service, personal, restaurang, frukost och sängar levererade kvalitet.

Du är hjärtligt välkommen tillbaka till The Lamp nästa gång du är i Norrköping! Tills dess får du ha en fortsatt trevlig sommar!

Omdömet skrevs 4 augusti 2021

Fantastisk vistelse med hög standard på rummet, välstädat och elegant. Välkomponerad och välframställd middag båda kvällarna med magnifik smakupplevelse. Otroligt trevlig och serviceinriktad personal!

Tack mariaovesdotter

Hej Maria,

Om ni hade en fantastisk vistelse på The Lamp, så fick jag en fantastiskt trevlig känsla när jag läste din recension. Tusen tack för att du tog dig tid att svara, och roligt att få höra att du/ni uppskattade standarden, att det var välstädat och elegant, likaså era trevliga ord om middagen och dess smaker samt att vår personal levererade bra service.

Varmt välkommen tillbaka till oss!