SPARA 20 US$
Expedia.com201 US$
Orbitz.com201 US$
CheapTickets201 US$
Omdömet skrevs 4 maj 2021

Maten och frukosten var superbra, SPAt var mysigt och fräscht. Inte så stort utbud men tillräckligt. Sängarna kändes dock som att de skulle trilla ihop när man vände sig och rummen var ganska B för det priset. Tråkig inredning och kändes som att det behövdes rustas upp en del.

Tack Lina B
Magnus Malm, Ägare på The Lamp Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 7 maj 2021

Hej Lina B,

Jag svarade just på en annan recension hur glad jag blir när våra gäster har haft en trevlig upplevelse hos oss, och lika ledsen blir jag över att ni fick ett rum där vi inte hunnit byta ut sängarna till Carpe Diem än. I samband med att vi byter sängar, så passar vi även på att fräscha upp hela rummet. Om vi får förmånen att hälsa er välkomna igen till The Lamp Hotel, så be för säkerhets skull om ett rum med nya sängar. Ni kommer sova som kungar och drottningar då hoppas jag :-).

Ni verkar ändå ha uppskattat vår mat, frukost och spa.

Vi hoppas verkligen snart få se er igen, ni är varmt välkomna tillbaka till oss!

Omdömet skrevs 3 maj 2021

Äntligen varit tillbaka på detta fantastiska hotell igen. Vi valde att boka ett paket med tre-rätters middag, övernattning, frukost och spa. Allt var helt magiskt! Middagen och servicen i den mysiga restaurangen var toppen, världens godaste mat! Saknade ingenting varken på rummet eller på frukosten, rakt igenom perfekt vistelse. Bokas snart igen!

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack DanielaD1027

Kära DanielaD1027,

Jag tror faktiskt inte riktigt du förstår hur mycket du kan göra en hotellägare som mig så glad över er recension. Jag älskar verkligen att få höra att våra gäster blir nöjda och har fått en trevlig upplevelse och valuta för pengarna. Framför allt i dessa tråkiga tider med Corona, restriktioner, låg beläggning och allmänt tuffa tider för hotell- och restaurangbranschen.

Fantastiskt trevligt att få läsa att ni uppskattade vår restaurang, hotellrum, frukost, spa och service från vår personal.

Vi hoppas verkligen få se er här igen, och tills dess så "stay safe".

Varmt välkomna tillbaka till The Lamp Hotel, Restaurant & SPA!

Omdömet skrevs 3 maj 2021

Väldigt service mind personal, de informerade om allt väsentligt. God mat och välsorterade viner. Tyvärr var det rummet vi fick så var sängarna var totalt utslitna.
Deras hantering av bordsplacering och frukost var världsklass med hänsyn till pågående pandemi.

Tack glannge

Hej glannge,

Vi verkar ha failat vad gäller er sängupplevelse och jag gissar att er sömn blev därefter. Det beklagar jag verkligen, och ni har nog haft oturen att få ett rum där vi inte ännu har hunnit att byta ut sängarna. Vi investerar just nu i nya sängar från Carpe Diem på vårt hotel, och passar även på att lyfta helhetskänslan på samtliga rum i takt med sängbytet.
Besök oss igen och jag lovar att ni kommer sova som kungar och drottningar :-). Skönt ändå att få läsa att ni uppskattade vår service, personal, mat och vinkällare.
Extra tack för er kommentar om vårt sätt att hantera Corona på vårt hotell som helhet och frukost i synnerhet.

Varmt välkomna tillbaka till oss. Om vi mot all förmodan inte hunnit byta sängarna på samtliga rum, så be om att få ett rum med nya sängar.

Omdömet skrevs 25 april 2021

Fantastisk uppleve med mat, spa och service på högsta nivå. Bra rum trevlig personal super service och fantastiskt spa med de bästa terapeuter jag haft på länge. De enda som saknades va knoppar att kläder på på hotellrummet...

Tack 867malin

Hej 867malin,

Tusen, tusen tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att skriva denna recension. Det betyder mycket för oss.
Speciellt roligt att få läsa att du upplevde vårt spa, mat och service på högsta nivå och att du verkar ha fått en riktigt bra behandling av våra terapeuter. Tack för tips om knopparna, sådant tar vi gärna till oss för att förbättra för våra gäster.

Varmt välkomna tillbaka till The Lamp Hotel, Restaurant & SPA!

Omdömet skrevs 19 april 2021

Vi är mycket nöjda med vår vistelse på The Lamp. Centralt läge i Norrköping - enkelt att ta sig. Bra service, fint spa och härlig relax. Trevliga rum med bra storlek. God mat och riktigt bra frukostbuffé. Rekommenderas!

Tack matilda12342021

Hej matilda12342021,

Vad roligt att få läsa er upplevelse efter att ha besökt oss och att få höra att ni lämnade oss med känslan av att ha fått bra service, upplevt vårt spa, våra rum, restaurangen och vår frukost på ett positivt sätt.

Ni är varmt välkomna tillbaka till oss igen!