Vilket trevligt hotell som helt otippat inte ligger i Stockholm.... Fina rum, trevlig personal och helt otroligt god mat. Vi åt en signaturmiddag i hotellets restaurangen som var asieninspirerad. Lagom mycket mat och härliga smaker. Dessutom väldigt vackert upplagt. Goda drinkar! Hotellet har även egna bikupor och egen honung som finns till försäljning. Frukosten höll hög kvalitet. Mycket var ”portionsförpackat” vilket ju är trevligt. Hemgjord äggröra höjer betyget ytterligare.
Ett spa finns som vi inte provade, så det kan jag inte bedömma. Enligt uppgift ska det vara bra.
Rummen mot innergården har uteplats eller balkong. Vi bodde här en måndag-tisdag i mars så det var lugnt och tyst. Kan tänka mig att det sommartid är full rulle på innergården och då ska man nog välja ett rum som inte ligger mot innergården om man behöver sova. Hotellet tillhandahåller dock öronproppar!
Om man vill leta något negativt så var belysningen i badrummet väl svag. Mysigt men lite svårt att se hur sminket hamnade... Hur som helst så var detta ett besök som gav mersmak, vi kommer gärna tillbaka.

Tack Lyxmulle

Jättebra frukost, Mysiga och fräscha rum, sköna sängar och helheten var väldigt fräsch... 5 stjärnor absolut. Vi kommer varmt att rekommendera hotellet för våra vänner och bekanta. Har redan pratat med arbetskollegor osv om vår trevliga vistelse i Norrköping. Vi bor i Linköping!

Tack 858shop
FrontdeskTheLamp, Receptionschef på The Lamp Hotel, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan

Hej bästa gäst!
Tack för dina varmaste rekommendationer för vänner och bekanta.
Vi blir väldigt glada att ni uppskattar The Lamp Hotel och hoppas såklart att ni väljer oss igen vid nästa get away.
Norrköping har mycket att erbjuda och visst är det härligt att turista på hemmaplan.

Hjärtligt välkomna!

The Lamp Hotel, Restaurant & SPA.

Både middag och frukost på The Lamp hotell håller en väldigt hög klass! Spännande maträtter och en trevlig miljö! Den trevliga personalen höjer upplevelsen ytterligare! Tyvärr hade vi lite otur med praktikaliteter som ändå löste sig snabbt i kontakt med personalen.

Tack KFou500

Tack för att du har tagit dig tid att lämna feedback på din vistelse!
Det betyder mycket för oss och för andra gäster att få höra hur er vistelse var.
Ni är alltid varmt välkomna tillbaka och vi lovar att alltid ta hand om er på bästa sätt!

Allt gott!

The Lamp Hotel, Restaurant & SPA.

Underbra miljö, genuint trevlig receptionist. Personalen i frukostmatsalen visade oss vad riktigt bra service är, genom att snabbt erbjuda mig receptet, efter att jag berömt det goda fröknäcket, En annan av personalen såg att vi hade ytterjackorna på och visade oss genast var vi kunde hänga av oss dom, så att vi slapp hänga dom på en stol (vilket iofs inte gjort ngt). Dom bjöd på sig själva och var väldigt lyhörda. Frukosten var helt underbar. Jag kan varmt rekommendera er att besöka detta fantastiska hotel.

Datum för vistelsen: februari 2020
Tack PiaL1966

Bästa Pia,
Vad underbart att få läsa dina ord om din upplevelse av The Lamp Hotel.
Vi blir superglada och såklart väldigt stolta över att höra att ni uppskattar personalen och vår signaturfrukost.
Hoppas att vi ses många gånger igen!

Varmt välkomna och tack för dina bästa rekommendationer!

Omdömet skrevs 24 februari 2020

The Lamp är ett fantastiskt litet hotell i hjärtat av Norrköping. Spaavdelningen är mysigt och har allt man kan önska för en avkopplande upplevelse. Rummen är stilrena , mysiga och ger inspiration. Restaurangen är även den väldigt mysig och snyggt inredd, den vildfångade tonfisken var utsökt. Frukosten är bland den bästa jag har ätit, här finns allt från vitaminpiller, gott bröd och allt annat man kan tänka sig , det har inte sparats in på något. Frukosten samlad på ett ställe så man inte behöver irra runt och leta efter det man vill ha. Konferensrummet har en hemma hos känsla med eget kök, väldigt fint. The Lamp är ett super hotell , rekommenderas verkligen .

Datum för vistelsen: februari 2020
Tack carinamoberg
FrontdeskTheLamp, Receptionschef på The Lamp Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 26 februari 2020

Hej Carina,
Tusen tack för ditt omdöme och så roligt att läsa att ni har varit nöjda.
Vi hoppas att få välkomna er många gånger till både i privat eller under arbetsmässiga tillfällen.

Allt gott!

The Lamp Hotel, Restaurant & SPA