Omdömet skrevs 22 maj 2018

Helt fantastisk miljö i det fräscha spa't! Det kändes som om man var utomlands för en stund. Fina materialval och ett brett utbud av både behandlingar, träning, relax och bad. Många olika miljöer och platser att visas i.

Tack Petra J
FrontdeskTheLamp, Receptionschef på The Lamp Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 23 maj 2018

Tack Petra och vad underbart att höra att du fick en internationell känsla av vårt härlig SPA. Materialet i SPAt är utvalt med stor omsorg och i vissa rum är det sandsten som är flera miljoner år gammalt. Det är så härligt att höra att du uppskattade det!
Vi hoppas att du längtar tillbaka och bokar in ett nytt besök här snart igen.

Omdömet skrevs 22 maj 2018

Grymt hotell, härligt spa och maten var perfekt! Jag var supernöjd med hela vistelsen.
(Är det inte lite konstigt att man måste skriva 200 tecken för att lämna en kommentar om hur man tyckte anläggningen var?)

Tack niklasbergstrom

Hej Niklas,
Tusen tack för att du valde The Lamp Hotel, Restaurant & SPA och vi hoppas att vi är ett givet val även nästa gång du vill lyxa till det!
Tack för att du skrev fast man måste komma upp till 200 tecken, det är ingenting vi kan påverka då det är en inställning från denna sajten. Vi är så tacksamma att få höra Era åsikter och upplevelser!

Omdömet skrevs 22 maj 2018

Som vanligt firade vi vår bröllopsdag på The Lamp! Där känner man sig alltid välkommen och vi kunde äte godaste frukosten på innergården i solen. Nästa gång måste vi testa deras nya spa som är så snyggt. Högsta betyg som alltid!

Tack Q8167LNemma

Vad häftigt att höra att ni firar er bröllopsdag här på The Lamp Hotel och har gjort det till en egen tradition.
Nästa gång ser vi fram emot att få skämma bort er i SPAt och jag är säker på att ni kommer att älska det!

Varmt välkomna i många år framöver!

Omdömet skrevs 20 maj 2018 från mobil enhet

Vi spenderade en natt på detta mysiga hotell. Vi fick ett rum på nedersta våningen som var snyggt inrett, mysigt och rent. Hotellfrukosten är god med stort utbud! Rummet vätte mot en innergård med uteservering så ljudvolymen var rätt hög till sent på kvällen då vi var där en lördagnatt. Det var enda nackdelen. Annars var det vänlig personal och en trevlig vistelse.

1  Tack lonelylemon

Hej lonelymon,
Roligt att höra att ni hade en mysig upplevelse och uppskattade Grand Deluxe rummet och frukostbuffén.
Under sommaren lever vår innergård FIVE verkligen upp och vi erbjuder uteservering, bar och under sommarsäsongen även live DJ fredag och lördagar. Baren håller öppet till 01:00 på helgerna och på vissa rum kan musiken upplevas som högre, dock ser vi alltid till att den stängs av kl 01:00. Vi hoppas att våra gäster ska njuta av musiken, trevligt sällskap och goda drinkar i vår innergård som har en härlig atmosfär!
Hoppas vi kan välkomna er igen till oss!

Omdömet skrevs 20 maj 2018 från mobil enhet

Troligen det bästa hotellet i landet!
Jah har bott på detta hotell 2 ggr om året i 7 år och det blir bara bättre och bättre varje år! Här bor du i flärdfulla rum med allt du behöver. En egen liten värld i sig.
Denna månad öppnade The Lamp Spa...och håll i hatten! Det vackraste och bästa spa jag varit på nånsin! (Har rest en hel del) Kanonservice, lugnt och stilla, proffsiga terapeuter. Spachefen Nerma är galet proffsig och duktig på detta. Hade äran att få massage av henne och har aldrig någonsin fått en så bra massage!!!!
Rekommenderas å det varmaste!
Detta är ett riktigt SPA!!!!!

1  Tack NorthStar774625
FrontdeskTheLamp, Receptionschef på The Lamp Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 29 maj 2018

Hej!
Det är fantastiskt att vi har fått äran att följa er genom åren och speciellt att få höra era ord om er upplevelse av vår nya spa-avdelning.
Vi blev oerhört glada och har delat med oss av ert omdöme till alla i personal här på hotellet.
The Lamp SPA ska vara en magisk stund där lyxen ska kännas i varje andetag och alla intryck ska göra ett avtryck på själen som dröjer sig kvar långt efter att man har kommit hem. Vi hoppas även att ni får mycket glädje av badrocken och tofflorna i sommar!
Återigen, tack för att ni väljer The Lamp Hotel när ni vill njuta och koppla av.

Med hopp om ett snart återseende,
The Lamp Hotel, Restaurant och SPA.