SPARA 635 US$
CheapTickets201 US$
Trip.com836 US$
1 0091 014 av 1 056 omdömen
Omdömet skrevs 1 mars 2018

Rumstips: best hotel in Norrkoping, no doubt...
Datum för vistelsen: februari 2018
FrontdeskTheLamp, Receptionschef på The Lamp Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 28 mars 2018

Omdömet skrevs 22 februari 2018

Datum för vistelsen: februari 2018
FrontdeskTheLamp, Receptionschef på The Lamp Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 28 februari 2018

Omdömet skrevs 30 januari 2018 från mobil enhet

Datum för vistelsen: januari 2018
Restyp: Reste i arbetet
Omdömet skrevs 9 januari 2018

Datum för vistelsen: januari 2018
FrontdeskTheLamp, Receptionschef på The Lamp Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 22 januari 2018

Omdömet skrevs 16 november 2017

Datum för vistelsen: november 2017
Restyp: Reste i arbetet
FrontdeskTheLamp, Receptionschef på The Lamp Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 29 november 2017