Priceline

Datum för vistelsen: januari 2018
Restyp: Reste i arbetet
Omdömet skrevs 9 januari 2018

Datum för vistelsen: januari 2018
FrontdeskTheLamp, Receptionschef på The Lamp Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 22 januari 2018

Omdömet skrevs 16 november 2017

Datum för vistelsen: november 2017
Restyp: Reste i arbetet
FrontdeskTheLamp, Receptionschef på The Lamp Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 29 november 2017

Omdömet skrevs 8 oktober 2017 från mobil enhet

Datum för vistelsen: september 2017
FrontdeskTheLamp, Receptionschef på The Lamp Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 19 oktober 2017

Omdömet skrevs 27 september 2017

Datum för vistelsen: september 2017
FrontdeskTheLamp, Receptionschef på The Lamp Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 8 oktober 2017